• سه‌شنبه / ۲۰ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۰:۴۲
  • دسته‌بندی: فارس
  • کد خبر: 98122015157

هشدار استاندار فارس به محتکران کالا و اجاره دهندگان منازل مبله

هشدار استاندار فارس به محتکران کالا و اجاره دهندگان منازل مبله

ایسنا/فارس استاندار فارس نسبت به برخورد قانونی و شدید با محتکران کالاهای بهداشتی و دیگر اقلام مورد نیاز مردم و کسانیکه اقدام به اجاره منازل مبله در شیراز و سایر نقاط فارس می‌کنند، هشدار جدی داد.

عنایت‌الله رحیمی در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان فارس ضمن قدردانی از دست اندرکاران مهار و مبارزه با کروناویروس، گفت: دشواری‌های فراوانی در زمینه تامین و توزیع کالاهای بهداشتی داشیم و رایزنی‌های بسیاری برای رفع این مشکلات انجام شده است.

رحیمی با بیان اینکه بیماری کووید 19 آرامش مردم را با مخاطره مواجه کرده است، این موضوع را نشات گرفته از اقدامات دشمنان داخلی و خارجی دانست و گفت: برخی با مردم عناد دارند و به همین دلیل به دنبال افزایش تنش هستند، انتظار داریم دستگاه قضایی در برخورد با این مسائل قاطعانه عمل کند.

استاندار فارس با تاکید بر لزوم مساعدت با اصناف و کارگرانی که با مشکلاتی مواجه شده‌اند، گفت: فارس در قیاس با سایر استان‌های کشور، وضعیت مناسبی در زمینه‌های مختلف دارد.

رحیمی با یادآوری اینکه بیماری کووید19 هنوز به نقطه پیک نرسیده است، لزوم همراهی با مجموعه مدیریتی استان را متذکر شد و گفت: حداقل کاری که همه می‌توانند به آن اهتمام ورزند، دادن آرامش به مردم است.

وی تجهیز کارکنان به اقلام بهداشتی و آموزش های لازم را از ضرورت‌ها برشمرد و افزود:  بازار در شرایط مطلوبی قرار دارد که نشانگر همراهی اصناف است اما همچنان با احتکار کنندگان برخورد لازم انجام خواهد شد.

استاندار فارس با اشاره به طرح درخواست‌هایی برای قرنطینه کردن شیراز و استان، گفت: کنترل مبادی ورودی فارس به جد انجام می‌شود و قرنطینه کردن تنها با صلاح دید ستاد ملی مدیریت و مبارزه با کروناویروس امکان پذیر است.

براساس این گزارش، رحیمی همچنین گفت: با توجه به ممنوعیت ورود مسافر نوروزی به استان فارس؛ هیچ مکان رسمی و غیر رسمی اجازه پذیرش مسافر را ندارد.

استاندار فارس تصریح کرد: اجاره منازل مبله به مسافران خلاف مصوبه ستاد مقابله با کرونای استان است.

رحیمی خاطرنشان کرد: نهادهای امنیتی و انتظامی فارس به دقت این دستور را کنترل و پیگیری می‌کنند و با هرگونه تخلف در این زمینه برخورد قانونی انجام می‌شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha