• دوشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۰۰:۴۲
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 98122619525
  • خبرنگار : 50223

ایسنا و ایکنا فعال‌ترین رسانه ها در اطلاع رسانی حوزه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا و ایکنا فعال‌ترین رسانه ها در اطلاع رسانی حوزه کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد گفت: دو خبرگزاری ایسنا و ایکنا در پوشش اخبار کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد فعال ترین رسانه این استان بودند و رکورد زدند.

علی حسن مظاهری، عصر روز یکشنبه ۲۵ اسفندماه در جمع خبرنگاران، با اشاره به اینکه اطلاع‌رسانی صحیح و به‌موقع باعث شفاف‌سازی و اعتماد مردم می‌شود، افزود: خبرنگاران به‌عنوان خیران رسانه‌ای نقش اساسی در ترویج فرهنگ احسان، انفاق و نیکوکاری دارند.و نقش رسانه در ارتقای شاخص‌های توسعه، گسترش فرهنگ کار، اعتمادسازی مردم نسبت به کمیته امداد و کاهش فقر بسیار مؤثر است.

وی با بیان اینکه رویکرد تعاملی مطلوبی بین کمیته امداد با اصحاب رسانه حاکم است که این نشان‌دهنده نوع نگاه و اعتقاد این نهاد با تلاش گران عرصه اطلاع‌رسانی است، اظهارکرد: خبرنگاران می‌توانند در انتقال پیام‌ها و مفاهیم کمک به کمیته امداد بخصوص در حوزه آسیب‌شناسی یار و مددکار این نهاد باشند.

رئیس اداره روابط عمومی و اطلاع‌رسانی کمیته امداد کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: خبرنگاران همواره در بحران‌ها در کنار امدادگران بوده و با اخبار و اطلاعاتی که از مناطق محروم منتشر می‌کنند، کمک‌رسان این نهاد در توزیع خدمات به نیازمندان هستند.

مظاهری با اشاره به رسالت خبرنگاران در تنویر افکار عمومی، تصریح کرد: کمیته امداد از نقطه نظرات، پیشنهادات و انتقادات خبرنگاران استقبال می‌کند و خبرنگاران باید حوزه روابط عمومی و اطلاع‌رسانی را مرجعی بدانند که ورود به آن برای انتقال مشکلات و آسیب‌های جامعه هدف لازم است.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: رسانه‌های وابسته به جهاد دانشگاهی شامل ایسنا به سردبیری "عیسی فتحی" و ایکنا به دبیری "سیده مهناز خزیر" بیشترین همکاری را در سال‌ ۹۸ با این نهاد انقلابی داشته‌اند.

گفتنی است که ۲۲ فعال رسانه‌ای در پوشش اخبار کمیته امداد استان کهگیلویه و بویراحمد تجلیل شدند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha