• دوشنبه / ۲۶ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۶:۵۷
  • دسته‌بندی: خراسان رضوی
  • کد خبر: 98122620223
  • خبرنگار : 50107

رئیس کمیسیون حمل‌ونقل شورای شهر مشهد مطرح کرد؛

پیشنهاد اجرای طرح زوج و فرد خودروها از درب منازل/نیازی به لغو مصوبه تعطیلی مترو و اتوبوس نیست

پیشنهاد اجرای طرح زوج و فرد خودروها از درب منازل/نیازی به لغو مصوبه تعطیلی مترو و اتوبوس نیست

ایسنا/خراسان رضوی رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: امیدواریم استاندار هرچه سریع‌تر طرح زوج و فرد خودروها از درب منازل را در دستور شورای همتا قرار دهند و تصویب شود تا ما حداکثر محدودیت را برای تردد داخل شهر بگذاریم.

مجتبی بهاروند در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص بررسی طرح زوج و فرد خودروها از درب منازل در مشهد، اظهار کرد: شورای همتا باید طرح زوج و فرد را تصویب کند که این شورا در استانداری مستقر است.

وی افزود: ما این طرح را با توجه به شرایط حادی که اکنون وجود دارد و به خاطر اینکه مردم کمتر تردد کنند، پیشنهاد دادیم و امیدواریم استاندار هرچه سریع‌تر این طرح را در دستور شورای همتا قرار دهند و تصویب شود تا ما حداکثر محدودیت را برای تردد داخل شهر بگذاریم.

بهاروند بیان کرد: خوشبختانه بسیاری از مردم ما رعایت می‌کنند، اما هنوز برخی یا واقعا جدی نمی‌گیرند یا نسبت به این موضوع شناختی ندارند و هنوز رفت و آمد می‌کنند. اگر زنجیره اپیدمی قطع نشود، فعلا کرونا مهمان ناخوانده این شهر است.

رئیس کمیسیون عمران، حمل و نقل و ترافیک شورای اسلامی شهر مشهد گفت: اگر استاندار دستور بررسی این طرح را بدهند، باید با فوریت در این روزها بررسی شود و بعد از مصوب شدن، باید بلافاصله اجرایی شود زیرا زمان زیادی نداریم.

وی ادامه داد: شورای همتا باید تعیین کند که زمان این طرح باید چند روز باشد، البته ما عضو این شورا هستیم و شهردار و شورای شهر در شورای همتا حضور دارند. نظر من این است که طرح زوج و فرد تا پایان تعطیلات باشد و اگر شرایط نرمال نشد، باید ادامه دهیم. این طرح از درب منزل اجرایی خواهد شد.

نیازی به لغو مصوبه تعطیلی مترو و اتوبوس نمی‌بینیم


وی همچنین در یادداشتی که در صفحه توئیتر خود منتشر کرده، عنوان کرده است که نیازی به لغو مصوبه تعطیلی مترو و اتوبوس در مشهد نیست.

متن کامل این یاداشت به شرح زیر است:

«علی‌رغم تصمیم وزارت کشور مبنی بر خودداری از تعطیلی متروها، اتوبوسرانی‌ها و پایانه‌های مسافری درون شهری و برون شهری، سلامت مردم مشهد در اولویت ماست. مصوبه شورای اسلامی شهر مشهد مبنی بر تعطیلی مترو و اتوبوس، قانونی است و نیازی به لغو آن نمی‌بینیم.»

گفتنی‌ است براساس مصوبه شورای شهر مشهد خطوط مترو در این شهر از روز گذشته تعطیل شده و این تعطیلی تا ۵ فروردین ماه سال آینده ادامه دارد. همچنین خطوط اتوبوس نیز از ۹۸/۱۲/۲۶ لغایت ۹۸/۱۲/۲۸ از ساعت 6:30 الی 8:30 صبح و 16:30 الی 18:30 بعد از ظهر خدمت‌رسانی می‌کنند  و از ۹۸/۱۲/۲۹ تا ۹۹/۱/۵ تعطیل خواهند بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha