• سه‌شنبه / ۲۷ اسفند ۱۳۹۸ / ۱۴:۵۴
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 98122720977

آغاز پویش دانش آموزی من کرونا را شکست می دهم در سیستان وبلوچستان

آغاز پویش دانش آموزی من کرونا را شکست می دهم در سیستان وبلوچستان

ایسنا/سیستان و بلوچستان معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان اظهار داشت:پویش دانش آموزی من کرونا را شکست می دهم با هدف بالابردن سطح سواد سلامت دانش آموزان در سیستان و بلوچستان آغاز شد.

دکتر سید مهدی طباطبایی گفت: با توجه به فرا رسیدن تعطیلات نوروز و تعطیلی مدارس و با توجه به گسترش بیماری کرونا در کشور، دانشگاه علوم پزشکی زاهدان یک پیک دانش آموزی با هدف بالا بردن سطح آگاهی دانش آموزان طراحی نموده است.

وی افزود: این پیک سلامت اطلاعات مهم سلامت به زبان کوکانه، سرگرمی ها با مفاهیم مرتبط با پیشگیری کرونا است که تاکید بر موضوعات مهم مانند شستشوی صحیح دست، رعایت آداب سرفه  و عطسه و نحوه استفاد از ماسک است.

وی ادامه داد: در بخش دیگری از این پیک، خود ارزیابی دانش آموزان قرار داده شده است که آنچه آموخته اند می توانند در قالب یک برنامه روزانه علامت بزنند و در نهایت در پایان روز والدین می توانند به منظور تشویق و بر اساس عملکرد فرزندشان ستاره و امتیاز، هدیه دهند.

دکتر طباطبایی با اشاره به این موضوع که این پیک بصورت الکترونیکی طراحی شده است افزود:  والدین می توانند با مراجعه به سایت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان نسخه الکترونیکی موبایل، تبلت و کامپیوتر را دانلود و نصب نمایند و همچنین می توانند فایل pdf  را که قابلیت چاپ دارد دانلود نمایند.

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با توصیه به والدین دانش آموزان گفت: حتما این اپلیکشین را روی موبایل خود و تبلت فرزندانشان نصب کنند تا بتوانیم در زمانی کوتاه رفتار مناسب بهداشتی و درست را در فرزندان مان آموزش و نهادینه کنیم.

دکتر طباطبایی با اشاره به این موضوع که اطلاعات درج شده در این پیک سلامت فقط مربوط به کرونا نیست افزود: مطالب و آموزش های که داده می شود برای یک  زندگی سالم و در طول سال قابل استفاده است و توصیه می شود که والدین در نشر و اطلاع رسانی آن ما را یاری نمایند و دانش آموزان هم می توانند این پیک را به دوستان خود معرفی نمایند.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به این موضوع که این پیک سلامت آموزش های کاربردی عمومی دارد گفت: انشاء الله بتوانیم با همکاری والدین شاهد یک تغییر و رفتار خوب در جامعه باشیم وسطح سواد سلامت آینده سازان مملکت را ارتقاء دهیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha