• چهارشنبه / ۶ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۵۹
  • دسته‌بندی: خوزستان
  • کد خبر: 99010602764
  • خبرنگار : 50300

تولید ماسک در مدارس شوشتر و آبادان

تولید ماسک در مدارس شوشتر و آبادان

ایسنا/خوزستان معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان از تولید روزانه ۱۵۰ عدد ماسک در هنرستانی در شوشتر و ۲ هزار ماسک در هنرستان های آبادان خبر داد.

محمدرضا کرم‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: پیرو شرایط بوجود آمده در عرضه ماسک و برخی ملزومات بهداشتی در سطح کشور، هنرستان تلاش شوشتر همانند سایر دستگاه های دولتی و خیرین خصوصی درصدد رفع گوشه ای از مشکلات بوجود آمده پیرامون ایجاد تمهیدات حفاظتی و پیشگیرانه از ابتلا به ویروس کرونا برآمد.

وی افزود: در این هنرستان از ۲۲ اسفند ۹۸ با بهره گیری از وسایل و دستگاه های موجود هنرستان و همچنین حضور برخی از همکاران رشته خیاطی، به صورت خودجوش و داوطلبانه با همکاری گروه جهادی در تامین مواد اولیه، اقدام به تولید ماسک بهداشتی نموده است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان بیان کرد: با همت کلیه عوامل روزانه به طور متوسط ۱۵۰ عدد ماسک تولید و جهت عرضه، تحویل خیرین و تامین کنندگان مواد اولیه می‌شود که پس از ایزوله شدن مجدد در اختیار عموم قرار گیرد.

کرم نیا افزود: همچنین ۲ هزار ماسک رایگان توسط هنرستان های دخترانه آرهاشم و شهیده مهین دانشیان آبادان در حال تولید است. همکاران ما و نیروهای بسیجی، در این دو هنرستان در شرایط فعلی ماسک رایگان تولید و به اقشار کم درآمد اهدا می کنند.

وی تصریح کرد: همچنین هنرستان سمیه تاکنون در این راستا اقدام‌ به ‌تولید و تحویل ۱۲۰۰ لیتر مایع دستشویی جهت استفاده در سپاه آبادان نموده است. همچنین مقدار۷۲۰ لیتر مایع دستشویی جهت استفاده در مدارس آبادان تولید و آماده تحویل است. لازم به توضیح است که تقاضای موجود ۲۴۰۰ لیتر بوده که مابقی در حال مراحل پیش تولید است.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش خوزستان در پایان گفت: با وجود تعطیلی مدارس، هنرستانی‌ها در خط مقدم تولید لوازم بهداشتی جهت مقابله با کرونا ویروس، ایثار می‌کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha