• پنجشنبه / ۷ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۹
  • دسته‌بندی: سیستان و بلوچستان
  • کد خبر: 99010703078

ضدعفونی سطح شهر زاهدان تا ریشه کنی کرونا ادامه دارد

ضدعفونی سطح شهر زاهدان تا ریشه کنی کرونا ادامه دارد

ایسنا/سیستان و بلوچستان مدیر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهر زاهدان گفت: عملیات ضدعفونی و گندزدایی هسته مرکزی و معابر پرتردد شهر زاهدان از ۸ اسفندماه به همت شهرداری آغاز و تا ریشه‌کنی بیماری کرونا ادامه خواهد داشت.

داوود شاقوزایی در گفت وگو با ایسنا گفت: با توجه به اینکه قدرت تکثیر ویروس کرونا بسیار است، بایستی بازاریان و فروشندگان کالاهای غیرضروری اقدام به تعطیلی محل کار خود کنند تا از تجمع مردم در بازارها و انتشار ویروس جلوگیری بعمل آید.

وی اذعان داشت: تقسیم‌بندی معابر توسط حوزه مدیریت خدمات شهری براساس حساسیت مکانی و تراکم جمعیتی بوده است که به سه دسته تقسیم شده است.

مهندس شاقوزایی در ادامه تصریح کرد: معابر درجه یک شامل هسته مرکزی شهر، بازارها، مراکز درمانی، بانک‌ها، ادارات به صورت روزانه، معابر درجه دو شامل خیابان‌های دانشگاه، رسالت، معلم، شهیدمزاری هفته ای سه بار و معابر درجه سه شامل بلوار انقلاب، پرستار، دانشجو تا بزرگمهر هفته ای یکبار ضدعفونی می شوند.

وی بیان داشت: در صورت تعطیل نشدن مکان‌های پرتردد ضمن خسارات وارده به ماشین‌آلات آتش‌نشانی، کار نیروهای عملیاتی و میزان استفاده از محلول هم چند برابر خواهد شد.

داوود شاقوزایی گفت: سازمان آتش نشانی با تمام قوا، ماشین‌آلات و تجهیزات خود در پاسی از شب در کنار شهرداری و نیروهای خدماتی مناطق هم روزانه در حال انجام این مهم هستند، لیکن می‌طلبد همه دستگاه‌های اجرایی جهت ضدعفونی و گندزدایی شهر زاهدان در کنار شهرداری باشند.

مدیر نظارت بر هماهنگی و نظارت بر خدمات شهر در پایان از شهروندانی که اصول بهداشتی را رعایت و در منازل خود ماندن و همچنین از گروه‌های جهادی که در امر ضدعفونی و گندزدایی با شهرداری همکاری داشته‌اند تشکر و قدر دانی کرد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha