• سه‌شنبه / ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۰
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99011206062
  • خبرنگار : 50184

اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود به محوطه های گردشگری کرمانشاه

اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود به محوطه های گردشگری کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه معاون توسعه و منابع انسانی اداره کل میراث فرهنگی استان کرمانشاه از اتخاذ تدابیر لازم برای جلوگیری از ورود افراد به محوطه های گردشگری استان طی روزهای دوازدهم و سیزدهم فروردین خبرداد.

منصور مرادی در گفت و گو با ایسنا، بااشاره به تعطیلی تمام اماکن تاریخی و محوطه های گردشگری کرمانشاه از اسفندماه، اظهار کرد: پس از شیوع بیماری کرونا در کشور به منظور جلوگیری از انتقال و گسترش این بیماری بین مردم استان اقدام به تعطیلی تمام اماکن و محوطه های تاریخی کردیم.

وی تصریح کرد: طی تعطیلات نوروز امسال این اماکن کاملا بسته بودند و اجازه ورود هیچ گردشگری را به آنها ندادیم.

معاون توسعه اداره کل میراث فرهنگی استان بااشاره به در پیش بودن روز طبیعت هم گفت: در این راستا طبق دستورالعملی که از ستاد مقابله با کرونا استان دریافت کرده ایم، تدابیر لازم را برای جلوگیری از ورود افراد به این محوطه ها اندیشیده‌ایم.

وی تصریح کرد: به منظور اجرای این تدابیر، علاوه بر بکارگیری همه عوامل یگان ویژه حفاظت، از نیروهای شاغل در اداره کل هم استفاده خواهیم کرد تا مراقبت های بیشتری از اماکن و محوطه های تاریخی داشته باشیم.

منصوری متذکر شد: درصورتی که مردم بخواهند در روز سیزده بدر از فصای محوطه ها و اماکن تاریخی استفاده کنند، آنها را به سمت خانه هایشان هدایت می‌کنیم و می‌خواهیم تا برای جلوگیری از شیوع بیشتر بیماری در خانه بمانند.

وی در ادامه گفت: باتوجه به وجود فضای بازی که در دو محوطه تاریخی تاق بستان و بیستون داریم و احتمال اینکه افرادی بخواهند از روی نرده‌ها بصورت غیرمجاز وارد این محوطه ها شوند، برای این مسئله هم تدابیر لازم را در نظر گرفته‌ایم.

منصوری در پایان از شهروندان خواست این دو روز را نیز در منازلشان سپری کنند و از مراجعه به اماکن تاریخی و گردشگری پرهیز کنند.

انتهای پیام 

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha