• سه‌شنبه / ۱۲ فروردین ۱۳۹۹ / ۲۳:۰۳
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99011206307
  • خبرنگار : 50324

دعوت ۲۳۷ نفر از فعالان رسانه استان بوشهر از مردم برای ماندن در خانه

دعوت ۲۳۷ نفر از فعالان رسانه استان بوشهر از مردم برای ماندن در خانه

ایسنا/بوشهر ۲۳۶ نفر از روزنامه‌نگاران و فعالان رسانه استان بوشهر در بیانیه ای با عنوان "با رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی، در خانه می مانیم" از مردم دعوت کردند تا به این پویش بپیوندند.

در متن این بیانیه که به امضای ۲۳۶ نفر از خبرنگاران و روزنامه نگاران و فعالان رسانه از سراسر استان بوشهر رسیده، آمده است:

مردم شریف استان بوشهر

شیوع بیماری کرونا نه تنها در استان و کشور ما بلکه در سراسر جهان شرایط ناگزیر و کم‌سابقه ای را پیش آورده است. امروزه عقل جمعی همگانی تنها راه مبارزه با این بیماری و کنترل آن را «در خانه نشستن» می‌داند. شعار واحد همه عقلای جهان امروز این است: برای قطع زنجیره ابتلای این بیماری وحشتناک، «در خانه بمانید.»

می‌دانیم که پذیرش این وضعیت برای همه دشوار است اما سلامتی خود و عزیزانی که دوستشان داریم، تحمل آن را برایمان ناگزیر ساخته است. پس ما نیز به‌عنوان متولیان خبر رسانی، ضمن قدردانی از نیروهای پرتلاش امدادی و کادر زحمتکش و خدوم علوم پزشکی، بهداشتی و درمانی در این روزهای سخت، این دعوت عام را تکرار می‌کنیم و با قدردانی خاضعانه از درک عمیق شما از شرایط و همکاری‌تان با متولیان سلامت و امنیت استان و همچنین حمایت از طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که گام بلندی در جهت مقابله با این ویروس افسار گسیخته است، خاضعانه از شما خواهشمندیم که هشدارهای نهادهای ذی‌صلاح را همچنان جدی بگیرید، و تا رفع این بلیه جهانی در خانه بمانید.

در پایان از مسئولان محترم نیز می‌خواهیم تا در این روزهای دشوار  همچنان سعی خود را در رفع نگرانی‌های مردم، خصوصاً اقشار آسیب‌پذیر جامعه به‌کار بگیرند.

به گزارش ایسنا، نسخه ای از این بیانیه به همراه اسامی فعالان عرصه رسانه که این بیانیه را امضا کرده اند در اختیار این خبرگزاری قرار گرفته است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha