• پنجشنبه / ۱۴ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99011406847
  • خبرنگار : 50163

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر زنجان خبر داد

غربالگری بیش از ۸۲ هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی استان

غربالگری بیش از ۸۲ هزار نفر در مبادی ورودی و خروجی استان

ایسنا/زنجان مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر زنجان از تب‌سنجی و غربالگری، ۸۲ هزار و ۸۷ نفر در مبادی ورودی و خروجی شهرها خبر داد.

شهرام میرزایی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان این‌که از آغاز طرح پایش سلامت و غربالگری در خصوص کرونا در این استان، نیروهای داوطلب، جوانان و پرسنل، ۸۲ هزار و ۸۷ نفر را تب‌سنجی کرده‌اند، افزود: تب‌سنجی و غربال‌گری این تعداد در ۲۴ پست بازرسی سلامت مبداء ورودی و خروجی شهرها، ترمینال، راه‌آهن انجام می‌شود.

وی با بیان این‌که سرنشینان ۳۱ هزار و ۷۲۶ خودرو در استان زنجان، تب‌سنجی و سلامت آنها در خصوص ابتلا به ویروس کرونا مورد پایش قرار گرفته است، ادامه داد: از ۸۲ هزار و ۸۷ نفری که تب‌سنجی شده‌اند، ۸۱ هزار و ۵۶۶ نفر بدون علائم ابتلا به ویروس کرونا بودند.

میرزایی خاطرنشان کرد: هزار و ۱۵۴ نفر از داوطلبان، جوانان و پرسنل هلال‌احمر در پست‌های بازرسی سلامت، غربالگری و تب‌سنجی افراد ورودی به شهرها حضور داشتند.

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر استان زنجان، با بیان این مطلب که از این تعداد ۸۵۵ نفر داوطلب و اعضای جوانان و ۲۹۹ نفر نیز از کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان هستند، اظهار کرد: اعضای داوطلب و کارکنان جمعیت هلال‌احمر استان زنجان سلامت افراد را به روش تب‌سنجی کنترل می‌کنند و قبل از این عملیات نیز آموزش‌های مورد نیاز نیز به آنها ارائه شده است.

وی با اشاره به این‌که غربالگری و تب‌سنجی هلال‌احمر با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی استان زنجان انجام می‌شود، اضافه‌کرد: عبور از بحران ویروس کرونا مستلزم عزم همگانی همه شهروندان در سطح شهرها و روستاهاست و جمعیت هلال‌احمر استان زنجان نیز همه توان تجهیزات و نیروها به منظور جلوگیری از شیوع این ویروس به کار بسته و شبانه‌روز در تلاش است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha