• شنبه / ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: کرمانشاه
  • کد خبر: 99011607887
  • خبرنگار : 50182

سال گذشته صورت گرفت

کشف ۲۶۰۰ کیلوگرم انواع "مواد مخدر" در کرمانشاه

کشف ۲۶۰۰ کیلوگرم انواع "مواد مخدر" در کرمانشاه

ایسنا/کرمانشاه رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه از کشف بیش از 2600 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان طی سال گذشته خبر داد.

سرهنگ علیرضا دلیری با اشاره به رشد 14 درصدی کشفیات مواد مخدر استان در سال گذشته گفت: در این سال 2644 کیلوگرم انواع مواد مخدر در استان کشف شد که این میزان نسبت به سال 1397 با کشف 2320 کیلوگرم بیش از ۱۴ درصد رشد داشته است.

وی تصریح کرد: بیشترین مواد کشف شده در سال گذشته مربوط به "تریاک" با حدود 2190 کیلوگرم، گراس با ۱۲۶ کیلوگرم و متامفتامین با ۱۱۷ کیلوگرم بوده است.

دلیری همچنین از کشف ۶۴ هزار و ۹۹۳ حبه قرص روانگردان در سال گذشته خبر داد و گفت: ۳۹ هزار و ۸۳۶ عدد از این قرص‌ها مربوط به متادون، ۱۳ هزار و ۸۰ عدد مربوط به ترامادول و ۱۲ هزار و ۷۷ عدد نیز مربوط به سایر قرص‌ها بوده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه در ادامه یکی دیگر از اقدامات صورت گرفته این پلیس در سال گذشته را کشف بیش از ۳۲۴ هزار لیتر شربت غیرمجاز متادون عنوان کرد.

وی با اشاره دستگیری 6902 نفر در حوزه جرائم مربوط به مواد مخدر اظهار کرد: 6810 نفر از این افراد مرد و ۹۳ نفر هم زن بوده‌اند.

دلیری یادآور شد: از مجموع افراد دستگیر شده، ۲۲۷ نفر آنها قاچاقچی شامل ۲۱۱ مرد و ۱۶ زن و 3508 نفر نیز خرده‌فروش شامل 3460 نفر مرد و ۴۸ نفر زن بوده است.

رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمانشاه، تعداد افراد معتاد دستگیر شده را نیز 2848 نفر عنوان کرد و افزود: 2834 نفر آنها مرد و ۱۴ نفر زن بوده اند.

وی همچنین به توقیف ۳۰۳ دستگاه خودرو و ۴۶ دستگاه موتورسیکلت متعلق به قاچاقچیان و عوامل مرتبط با مواد مخدر اشاره کرد و گفت: ۱۸ قبضه سلاح نیز از آنها کشف شده است.

دلیری در پایان گفت: طی سال گذشته و با تلاش همکاران موفق به انهدام ۳۶ باند تهیه و توزیع مواد مخدر در سطح استان شدیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha