• جمعه / ۲۲ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۹:۱۴
  • دسته‌بندی: مازندران
  • کد خبر: 99012212300
  • منبع : نمایندگی مازندران

فرماندار قائمشهر خبر داد

تمدید اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۳ فروردین ماه

تمدید اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۳ فروردین ماه

ایسنا/مازندران فرماندار قائمشهر از تمدید طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا ۲۳ فروردین ماه در این شهرستان خبر داد.

یحیی یوسف‌پور در گفت‌وگو با ایسنا با بیان اینکه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا روز ۲۳ فروردین ماه در شهرستان قائمشهر ادامه دارد، اظهار کرد: با عمل به توصیه‌های مسئولین و کارشناسان در راستای حفظ سلامتی جامعه و اولویت قرار دادن راهبرد در خانه ماندن با همراهی و مشارکت مردم نوید دهنده روزهای خوبی جهت شکست کرونا خواهد بود.

وی تصریح کرد: به جز مشاغل پرخطر از جمله استخرها، رستوران‌ها، فست فود، باشگاه‌ها و مشاغلی که تجمع را در بر دارد، سایر مشاغل از ۲۳ فروردین ماه امکان فعالیت خواهند داشت.

فرماندار قائمشهر خاطرنشان کرد: اقدامات مجموعه نیروی انتظامی، بسیج، دادستانی، شهرداران، دهیاران، شوراهای اسلامی شهر و روستا که در جهت اجرای این طرح فعالیت‌ و مشارکت چشمگیری داشته‌اند، نیز قابل تقدیر است.

رئیس ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در قائمشهر ضمن قدردانی از همراهی اصناف و بازاریان در تعطیلی واحدهای صنفی خود گفت: تدابیر اتخاذ شده در زمینه اجرای طرح فاصله‌گذاری اجتماعی تا روز ۲۳ فروردین ماه ادامه دارد، از این‌رو از مردم درخواست می‌شود نکات بهداشتی و دستورالعمل‌های ستاد ملی مقابله با کرونا را اجرایی کنند تا شاهد روزهای خوبی در سال جدید باشیم.

توزیع ۳ هزار بسته ارزاق حمایتی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان در قائمشهر

یوسف پور ادامه داد: ستاد شهرستانی برای حمایت از آسیب دیدگان بخش اقتصادی تشکیل شد و در کنار برنامه‌های دولت، برای پشتیبانی و حمایت از مجموعه‌های آسیب دیده صنفی، اقتصادی یا لایه‌های اجتماعی آسیب دیده از کرونا با کاروان‌های حمایتی۳ هزار بسته ارزاق حمایتی به ارزش ۶۰۰ میلیون تومان بین نیازمندان شهرستان قائم شهر توزیع شد.

وی در پایان یادآور شد: امیدواریم با استمرار راهبرد در خانه ماندن شاهد کنترل مناسبی از شیوع این ویروس در شهرستان قائمشهر باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha