• یکشنبه / ۳۱ فروردین ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99013118657
  • منبع : نمایندگی همدان

معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا:

برداشتن وسایل ضروری از خوابگاه‌ها کاملاً اختیاری است

برداشتن وسایل ضروری از خوابگاه‌ها کاملاً اختیاری است

ایسنا/همدان معاون دانشجویی دانشگاه بوعلی‌سینا گفت: برداشتن وسایل از خوابگاه‌ها کاملاً اختیاری است و صرفاً برای تسهیل امور شخصی و آموزش مجازی و به اصرار و نیاز تعداد محدودی از دانشجویان بوده و هیچ‌گونه اجباری برای مراجعه وجود ندارد.

دکتر اسدالله نقدی پیرو سوالات برخی دانشجویان در زمینه برداشتن وسایل از خوابگاه‌ها مطرح کرد: توصیه اکید معاونت دانشجویی دانشگاه بوعلی سینا به عدم حضور و مراجعه دانشجویان کارشناسی است، با این حال چنانچه دانشجویی نیاز داشته باشد صرفاً برای برداشتن موارد ضروری نظیر لپ تاپ، کتب و مدارک شرایط مراجعه مشروط و بدون امکان بیتوته و اسکان شبانه فراهم شده است.

وی با اشاره به اینکه خوابگاه و اتاق‌های رزرو شده دانشجویان همچون گذشته برقرار و محفوظ است و جای هیچ گونه نگرانی از این بابت نباید وجود داشته باشد، خاطرنشان کرد: فعلاً درباره احتمال بازگشایی یا عدم بازگشایی خوابگاه‌ها هیچ گونه تصمیم‌گیری نشده و منوط به مصوبات ستاد ملی مقابله با کروناویروس و یا وزارت علوم، تحقیقات و فناوری خواهد بود.

نقدی متذکر شد: تا اطلاع ثانوی آموزش دوره کارشناسی به روش مجازی و غیرحضوری است و هرگونه تغییر احتمالی در سیستم آموزشی و ادامه ترم، به صورت آموزش حضوری به موقع توسط معاونت آموزشی اطلاع‌رسانی خواهد شد و در آن صورت خوابگاه‌ها نیز فعال خواهد شد.

وی یادآور شد: در صورت استمرار نظام آموزش مجازی و ادامه تعطیلی خوابگاه‌ها در طول ماه‌های آینده، زمان‌های متناوب دیگری تا پایان ترم برای تحویل وسایل شخصی و بردن وسایل درنظر گرفته شده و اطلاع رسانی خواهد شد بنابراین دانشجویان هیچ نگرانی بابت وسایل به جا مانده و اتاق‌های رزرو شده نداشته باشند.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه بوعلی سینا، نقدی تصریح کرد: به عنوان یک مسئولیت اجتماعی و مدنی انتظار می‌رود دانشجویان دانشگاه بوعلی‌سینا به منظور حفظ سلامت خود و دیگران و رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی به کارزار «ماندن در خانه» عمل کنند و سفرهای غیرضروری را به تعویق بیندازند و در بازگشت سریع‌تر شرایط جامعه به وضعیت عادی سهیم باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha