• یکشنبه / ۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۵
  • دسته‌بندی: مرکزی
  • کد خبر: 99020704746
  • خبرنگار : 50213

فرهمند:

آلومینیوم اراک مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است

 آلومینیوم اراک مدعی اصلی صعود به لیگ برتر است

ایسنا/مرکزی سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: امیدواریم تمرینات و مسابقات ورزشی و به طور کل زندگی عموم مردم با ریشه کن شدن بیماری کرونا به روال سابق بازگردد.

رضا فرهمند در گفت و گو با ایسنا افزود: متاسفانه کلیه فعالیت‌های ورزشی در سراسر کشور به صورت تعلیق در آمده و لیگ دسته اول فوتبال کشور هم از این قاعده مستثنی نیست و لیگ یک بعد از گذشت 9 هفته از نیم فصل دوم فعلا به صورت تعلیق درآمده است.

فرهمند با بیان اینکه گمانه زنی های زیادی درباره ادامه مسابقات وجود دارد، ادامه داد: امروز عده ای در واقع به دنبال تعطیلی لیگ یک هستند، عده ای به دنبال برگزاری مسابقات هستند و عده ای هم پیشنهادات خاص خود را برای معرفی تیم های صعود کننده و سقوط کننده دارند، اما در نهایت ما تابع قوانین و مقررات فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ هستیم و هر تصمیمی که سازمان و کارشناسان امر در فدراسیون بگیرند ما تابع آن خواهیم بود.

وی در خصوص شرایط باشگاه آلومینیوم افزود: با توجه به اینکه تمرینات به صورت  گروهی برگزار نمی‌شود، بازیکنان ما همگی به شهرستان‌های محل سکونت خود رفته اند و با توجه به شرایط حال حاضر، از طریق رسانه های مجازی برنامه تمرینی به صورت انفرادی برای بازیکنان ارسال می شود و کادر فنی بر آن نظارت دارد، لذا بازیکنان هر کدام جداگانه و به صورت انفرادی و با رعایت مسائل بهداشتی تمرینات را انجام داده و گزارش آن را برای کادرفنی ارسال می کنند.

وی گفت: در خصوص مسابقات، برنامه‌ریزی بر این اساس است که مسابقات ادامه پیدا کند و این احتمال بالاتر از بقیه احتمالات است ولی تصمیم گیری در این خصوص که چه زمانی تمرینات گروهی شروع شود، در حیطه وظایف سازمان لیگ و ستاد ملی مبارزه با کروناست که امیدواریم به زودی شاهد صدور مجوز شروع تمرینات و مسابقات باشیم.

فرهمند با بیان اینکه تیم آلومینیوم این فصل با حداقل مشکلات مالی و اداری در لیگ یک حضور یافته است، گفت: استاندار مرکزی بسیار پیگیر مسائل باشگاه بوده و مدیر عامل کارخانه آلومینیوم و مدیرعامل و اعضای هیئت مدیره باشگاه آلومینیوم تیم را در مشکلات و در شرایط سخت تنها نگذاشتند. از هواداران خونگرم و تماشاگران ما که در سرما و گرما در کنار تیم بودند تشکر می کنم و باید به این نکته اشاره کنم که باشگاه امسال نظم اداری و مالی خیلی خوبی داشته است.

فرهمند افزود: این فصل نظم مالی خوبی داشته ایم و تا به اینجای کار ۶۰ درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کرده ایم. همچنین بیش از ۵ میلیارد تومان از بدهی‌های سنوات قبل را پرداخت کردیم که در واقع به دلیل بسته شدن پنجره نقل و انتقالات مستقیما این مبلغ به حساب کمیته تعیین وضعیت فدراسیون واریز و از مشکلات بعدی پیشگیری شد.

سرپرست تیم فوتبال آلومینیوم اراک در پایان این تیم را مدعی اصلی صعود به لیگ برتر دانست و گتف: تیم ما شرایط خیلی خوبی در این فصل دارد و جزو چهار تیم بالای جدول است و یکی از شانس‌های مسلم صعود به لیگ برتر هستیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha