• پنجشنبه / ۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۹
  • دسته‌بندی: لرستان
  • کد خبر: 99021108131
  • منبع : نمایندگی لرستان

معاون استاندار:

کرونا در لرستان تحت کنترل است

کرونا در لرستان تحت کنترل است

ایسنا/لرستان ‍ معاون استاندار لرستان گفت: کماکان اصل بر رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی است.

دکتر محمود ثمینی، امروز یازدهم اردیبهشت در جلسه ویدئو کنفرانس کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی مدیریت بیماری کرونا اظهار کرد: طبق گزارشات واصله از دانشگاه علوم پزشکی آمارها حکایت از کنترل بیماری کرونا در استان دارد که نتیجه مجموعه اقدامات و همکاری های خوب مردم، صنوف، دست اندرکاران، کادر درمانی و سایر عوامل است.

وی با اشاره به اینکه تصمیمات استانی به تبعیت از ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا است، افزود: طبق دستورالعمل های ابلاغی به ستاد استانی مبنی بر رعایت فاصله گذاری اجتماعی و با توجه به در پیش بودن روز و هفته کارگر، هرگونه تجمعی که منجر به شیوع بیماری کرونا شود ممنوع است.

ثمینی تأکید کرد: برنامه ریزی آموزشی تحت عنوان شبکه شاد که برای دانش آموزان در نظر گرفته شده است دربخش هایی که تحت پوشش نیستند، دستگاه های اجرایی مخابرات، زیرساخت و آموزش و پرورش مشکلات موجود را رفع کنند و ستاد مشارکت های مردمی با همکاری مردم و خیرین در زمینه تهیه تبلت برای دانش آموزان بی بضاعت و خانواده هایی که به گوشی هوشمند دسترسی ندارند اقدام کنند.
معاون استاندار با توضیح اینکه که کماکان اصل بر رعایت فاصله گذاری هوشمند اجتماعی است، خاطر نشان کرد: در رابطه با حمل و نقل عمومی دستورالعمل ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا ابلاغی به فرمانداری ها و شهرداری های سراسر استان، تأکید بر رعایت اصول بهداشت فردی و استفاده از ماسک، دستکش و رعایت فاصله گذاری اجتماعی در وسایل نقلیه عمومی دارد.

وی تصریح کرد: به منظور جمع آوری معتادان متجاهر با همکاری دستگاههای اجرایی مرتبط، این افراد طی چند روز آینده از سطح شهرها جمع آوری و پس از انجام تست بیماری کرونا، در صورت مثبت بودن نتیجه آزمایش در اختیار دانشگاه علوم پزشکی جهت درمان قرار گرفته و در غیر این صورت به نقاهتگاه ماده ۱۶ به منظور نگهداری و مراقبت منتقل می‌شوند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha