• چهارشنبه / ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۵
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99021712518
  • منبع : نمایندگی همدان

فرماندار:

۵ هکتار زمین تحویل فرهنگیان اسدآبادی می‌شود

۵ هکتار زمین تحویل فرهنگیان اسدآبادی می‌شود

ایسنا/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: موضوع زمین تعاونی مسکن فرهنگیان اسدآبادی مرتفع شده و سرانجام پس از ۱۹ سال بلاتکلیفی پنج هکتار از ۳۰ هکتار زمین مسکن فرهنگیان بعد از تأیید کارشناسان از نظر توپوگرافی و مقاومت زمین، تحویل فرهنگیان می شود.

مجید درویشی چهارشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه در مراسم بزرگداشت تجلیل از معلمان نمونه شهرستان اسدآباد، از تخفیف ۴۰  درصدی عوارض ساختمانی معلمان و فرهنگیان این شهرستان به مناسبت  بزرگداشت هفته معلم توسط شهرداری و شورای اسلامی شهر خبر داد و اظهار کرد: معلمان همواره با دو بال تعلیم و تربیت برای رشد و پویایی جامعه در تلاش هستند و این امر موجب شده جامعه فرهنگی با ضریب نفوذپذیری بالای خود همواره مورد توجه باشد و در طول ۳۰ سال خدمت خود هر یک از معلمان با همت خود بتوانند ۱۰۰۰ دانش آموز را تربیت کرده و تحویل جامعه دهند.  

وی با اشاره به اینکه فرهنگیان و معلمان در برهه کروناویروس همطراز مدافعان سلامت برای تعطیل نشدن آموزش در حال خدمت جهادی هستند، تصریح کرد: در کشور همواره هیچ بن بستی به واسطه مردم وجود ندارد و با ابتکار و تلاش همواره از گردنه های پر پیچ و خم به اهداف نظام رسیده ایم و این امر به دست عزیزانی چون شما محقق شده است.

درویشی در ادامه با بیان اینکه کروناویروس در شهرستان با تلاش ستاد پیشگیری مقابله با کرونا با کار علمی و تخصصی مدیریت شده و همت مردم طی این مدت در این امر نقشی مهمی داشته است، گفت: در حال حاضر شهرستان اسدآباد در شرایط خوبی قرار دارد و خوشبختانه طی ۱۵ روز گذشته بیمار کرونا مثبت و فوتی نداشته و تنها سه یا چهار نفر مشکوک به کرونا در بیمارستان بستری هستند که این افراد نیز در شرایط خوبی قرار دارند.

وی با بیان اینکه به طور قطع با توجه به دو پارامتر نداشتن بیمار کرونا مثبت و فوتی، طی اعلام بعدی شهرستان اسدآباد هم جزء لیست شهرستان های سفید از طرف هیئن دولت معرفی می شود، خاطرنشان کرد: یکی از افتخارات ما در شهرستان در بحث کرونا آن بود که با ۹۰ درصد ترخیصی و بهبودی بیماران کرونایی بیشترین آمار بهبودی را داشتیم، حال آن که آمار بهبودی این بیماران در کشور ۷۵ درصد است.

درویشی با اشاره به اینکه برای کروناویروس سه سناریو A، B و C در شهرستان درنظر گرفته شده بود، یادآور شد: خوشبختانه اسدآباد در این سناریو در موقعیت A باقی ماند و تنها ۳۰ درصد از تخت های بیمارستانی آن در موقعیت فوق اشغال شد.

وی در بحث کمک های مؤمنانه نیز بیان کرد: از طریق ستاد مردمی و کمک مؤمنانه سپاه تاکنون ۳۰۰۰ بسته حمایتی به افراد شناسایی شده تقدیم شده و ۲۰۰ میلیون کمک نقدی و غیرنقدی جمع آوری شده که این میزان کمک نیز به بسته حمایتی تبدیل می شود.

فرماندار آموزش ۶۰۰ بسیجی برای نیاز و ضرورت، گندزدایی و ضدعفونی سطح شهر توسط سپاه، خدمات جهادی، رزمایش دفاع بیولوژیک و گندزدایی ۳۰ نقطه شهر آجین و اسدآباد را نیز از جمله خدمات سپاه در دوران کرونا برشمرد و گفت: در این رابطه در کنار همت دانشکده علوم پزشکی به عنوان مدافعان سلامت و نیز همت مردم و بازاریان و خیرین از حضور و پشتیبانی سپاه نباید غفلت کرد.

امام جمعه اسدآباد هم گفت: تزکیه، تربیت، تعلیم کتاب و تعلیم حکمت کلیدواژه هایی است که اسلام به این چهار اصل همواره مؤمنان را دعوت کرده و در پیام مقام معظم رهبری و در پیام پیامبران در دعوت به دین و علم هم این کلید واژه ها آمده است.

حجت الاسلام والمسلمین سیدموسی حسینی مجد اظهار کرد: تربیت از علم بالاتر بوده و پرورش انسان ها یک سرمایه و میراث به شمار می رود و دانش آموزان هنگامی که به کمال و تربیت برسند احساس تکلیف می کنند که باید عالم و فرزانه شوند و علم بیاموزند و به طور قطع پرورش و پیشرفت فرهنگی جامعه به شما فرهنگیان بستگی دارد.

به گزارش ایسنا، در پایان این مراسم از ۱۵ معلم نمونه اسدآبادی شامل سه معلم نمونه استانی و ۱۲ معلم نمونه شهرستانی با حضور فرماندار، امام جمعه و برخی از مسئولان شهرستان در سالن اجتماعات فرمانداری اسدآباد تجلیل شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha