• یکشنبه / ۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۶
  • دسته‌بندی: ایلام
  • کد خبر: 99022819981
  • منبع : نمایندگی ایلام

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام:

نقش سپاه در مقابله با کرونا به خوبی مشهود است

نقش سپاه در مقابله با کرونا به خوبی مشهود است

ایسنا/ایلام مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام گفت: سپاه و بسیج در همه‌ی شرایط حساس و عرصه‌های مختلف در کنار مردم و در خدمت مردم و مسئولان بود است.

حجت الاسلام و المسلمین « علی چراغی‌پور» در دیدار با فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) اظهار کرد: خدمات و فعالیت های سپاه و بسیج به عنوان پاسداران انقلاب اسلامی در گوشه و کنار کشور اسلامی و به ویژه مناطق محروم و روستایی استان، چشم گیر و به عینه قابل مشاهده است.

وی با اشاره به حضور گسترده سپاه و بسیج در عرصه مبارزه با کرونا، تصریح کرد: اگر سپاه و بسیج وارد میدان مبارزه با کرونا نمی‌شد، به طور قطع خیلی از مشکلات بر زمین می ماند و با حضور سپاه تلاش‌های گسترده‌ای در راستای مبارزه با کرونا و خدمت به مردم در استان ایلام و سراسر کشور آغاز شد.

مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان ایلام با بیان اینکه هر جایی که از جغرافیای ایلام حضور یافتیم، نشانه‌های  خدمات صادقانه  سپاه و بسیج به ویژه در مناطق روستایی آشکار است، افزود: با شیوع کرونا نیز فرزندان ملت در سپاه و بسیج برای خدمت به مردم لباس خدمت پوشیدند و در خط مقدم با این ویروس منحوس کارهای بسیاری بزرگی را انجام دادند.

چراغی‌پور با اشاره به فعالیت بیش از ۳۰۷ کانون فرهنگی و هنری در مناطق شهری و روستایی استان، اظهار کرد: کانون های مساجد محل حضور و جذب جوانان به مساجد استان که تعامل بسیار خوب و گسترده ای با پایگاه های مقاومت بسیج در مساجد به منظور اجرای برنامه های فرهنگی و هنری متنوع دارند.

وی با اشاره به اینکه تعامل سازنده بسیج و کانون های فرهنگی و هنری نیز در ایام شیوع کرونا موجب ارائه خدمات بهتر به آسیب دیدگان از کرونا شده است، خاطرنشان کرد: مشارکت در طرح غربالگری سلامت، ضدعفونی و گندزدایی معابر، اطلاع رسانی و آگاهی بخشی در فضای مجازی و اجرای طرح ملی راهکار در راستای کمک به آسیب دیدگان از کرونا تنها بخشی از فعالیت های کانون های مساجد در راستای مبارزه با کرونا بوده است.

در این مراسم، تندیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مزین به آیه شریفه « وَأَعِدّوا لَهُم مَا استَطَعتُم مِن قُوَّةٍ» از سوی کانون‌های فرهنگی و هنری مساجد استان در راستای تقدیر از تلاش ها و فداکاری های بسیج و سپاه در خدمت به مردم تقدیم سردار شاکرمی، فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان ایلام شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha