• سه‌شنبه / ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99023021756

لزوم استفاده از باغ موزه دفاع مقدس برای برنامه‌های فرهنگی در یزد

لزوم استفاده از باغ موزه دفاع مقدس برای برنامه‌های فرهنگی در یزد

ایسنا/یزد رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد با اشاره به ظرفیت باغ موزه دفاع مقدس این استان گفت: استفاده از ظرفیت باغ موزه دفاع مقدس برای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان ضروری است.

«عباس ملازینلی» با اشاره به ضرورت استفاده از ظرفیت هنر برای توسعه اجتماعی و ترویج بیش از پیش فرهنگ ایثار و شهادت بین اقشار مختلف جامعه به ویژه نسل جوان، اظهار کرد: کار فرهنگی زمانی اثرگذار است که استمرار داشته باشد.

وی با بیان این‌که برای کارهای مقطعی و زودگذر نباید خیلی منتظر اثرگذاری بالا باشیم، افزود: مجموعه فعالیت‌های مرتبط با ارزش‌های دفاع مقدس در برنامه‌های سالانه سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد جایگاه ویژه‌ای دارد و اقدامات متعددی در این حوزه صورت می‌گیرد.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری یزد، گفت: موضوع بسیار مهمی که در ارتباط با فعالیت‌های فرهنگی باید به آن توجه شود، همراهی و همکاری ادارات و نهادهای مختلف است و در این صورت می‌توان اقدامات فرهنگی را با گستردگی بسیار بیشتر برگزار کرد.

ملازینلی به ظرفیت بسیار خوبی که در باغ موزه دفاع مقدس یزد وجود دارد اشاره و تصریح کرد: از ظرفیت این فضا باید برای برگزاری مراسم‌های مختلف فرهنگی استفاده شود تا زمینه ارتباط و آشنایی هرچه بیشتر عموم مردم با این فضا فراهم آید.

وی کار برای شهدا را افتخاری بزرگ دانست و بیان کرد: قطعا آنگونه که باید و شاید در این حوزه هنوز کار نشده و لازم است بیش از پیش نسبت به معرفی شهدا و فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان تلاش شود.

رئیس سازمان فرهنگی اجتماعی شهرداری یزد در پایان با بیان این‌که ابزار هنر بهترین وسیله برای انتقال فرهنگ و فرهنگ‌سازی است تأکید کرد: در حوزه ایثار و شهادت هم باید بیش از پیش از این ابزار مهم استفاده شود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha