• چهارشنبه / ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹ / ۰۰:۵۵
  • دسته‌بندی: بوشهر
  • کد خبر: 99023122256
  • خبرنگار : 50324

مدیرعامل آب و فاضلاب بوشهر مطرح کرد

اجرای پروژه آبرسانی در جم با سرمایه‌گذاری ۲۸۰۰ میلیاردی

اجرای پروژه آبرسانی در جم با سرمایه‌گذاری ۲۸۰۰ میلیاردی
عکس آرشیوی است

ایسنا/بوشهر مدیرعامل آب و فاضلاب استان بوشهر عنوان کرد: پروژه آبرسانی جم با سرمایه گذاری ۲۸۰۰ میلیارد ریال، بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد که با تکمیل ایستگاه پمپاژ و پست برق آن به زودی وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

عبدالحمید حمزه‌پور در نشست بررسی وضعیت آبرسانی شهرستان جم با اشاره به اقدامات آبرسانی در این منطقه گفت: حل مشکلات آب آشامیدنی شهرها و روستاها در اولویت قرار دارد و حمایت از اجرای طرح های آبرسانی همواره مورد تاکید بوده است. برای جبران کمبود آب در شهرستان جم اقدامات و طرح‌های مهمی اجرایی شده که نوسازی و توسعه شبکه آبرسانی از آن جمله است.

وی با اشاره به همکاری استان‌های معین در اجرای طرح آبرسانی با سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد تومان خاطر نشان کرد: استان‌های معین بیش از ۱۳ کیلومتر شبکه آبرسانی شهر جم را اجرا و تکمیل کردند و در این راستا خط انتقال و جمع آوری آب چاه‌ها و هدایت آن به سمت ایستگاه پمپاژ شهرستان جم اجرا شد که نقش تاثیرگذاری در تامین آب این شهرستان دارد.

این مسئول از اجرای خط انتقال آب به شهر ریز خبر داد و افزود: روند اجرای این خط انتقال آب با پیشرفت ۵۵ درصدی تسریع یافته و با اعتبار ۷۵ میلیارد ریال در هفته دولت امسال افتتاح می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر ساخت مخزن ذخیره آب انارستان را از دیگر پروژه‌ها در شهرستان جم دانست و افزود: این مخزن ذخیره که آب آن از طریق ۲ حلقه چاه تامین می‌شود نقش مهمی در حل مشکلات آب این شهر دارد.

حمزه‌پور کف شکنی یک حلقه چاه آب در ریز و بازسازی یک حلقه چاه در چاهه جم را از دیگر پروژه‌های آبرسانی دانست و تاکید کرد: نوسازی شبکه آبرسانی و ساماندهی انشعابات آب در شهرها و روستاهای جم از دیگر برنامه‌ها در این شهرستان است.

وی با اشاره به اجرای پروژه آبرسانی جم با سرمایه گذاری ۲۸۰۰ میلیارد ریال گفت: این پروژه که بیش از ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی دارد با تکمیل ایستگاه پمپاژ و پست برق آن به زودی وارد مدار بهره‌برداری می‌شود.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان بوشهر خط انتقال این پروژه را ۴۴ کیلومتر دانست و بیان کرد: در اجرای طرح آبرسانی جم، مخزن ذخیره ۵۵ هزار مترمکعبی و ۵ ایستگاه پمپاژ عملیاتی شده که در مجموع پروژه آبرسانی جم دارای ۸۵ درصد پیشرفت فیزیکی است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha