• پنجشنبه / ۱ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۱۱
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99030100410
  • منبع : نمایندگی قزوین

نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس یازدهم:

ناتوانی در حل مشکلات، خیانت به مردم است

ناتوانی در حل مشکلات، خیانت به مردم است

ایسنا/قزوین نماینده منتخب مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس یازدهم با تأکید بر اینکه از مدیران تقاضا داریم همراهی لازم را با نمایندگان داشته باشند، گفت: دنبال مچ‌گیری نیستیم ولی تنبلی و ضعف را نمی‌پسندیم. اگر ما نتوانیم مشکلات را حل کنیم اول به خودمان و سپس به مردم خیانت کرده‌ایم.

لطف‌الله سیاهکلی، مرادی نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی در شورای اداری استان که امروز پنج‌شنبه یکم خردادماه در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: جامعه با مشکلات اقتصادی و اشتغال دست‌به گریبان است و هر چه نظام اسلامی در حوزه قدرت موفق بوده در باب معیشت ضعیف عمل کرده است که برای این امر باید از پیشگاه مردم عذرخواهی کنیم.

وی افزود: طی ۶ سال چهار استاندار در قزوین جابه‌جا شده است اکنون فرصت تغییر و جابه‌جایی نیست از مسئولان می‌خواهم که بگذارند ثبات به استان بازگردد. مشکل معیشت مردم بر زمین مانده و باید در مجلس عزممان را جزم کرده و به این حوزه بپردازیم.
 
نماینده قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر اینکه باید با نگاه به واقعیات و مقتضیات کار کنیم، افزود: نظام جمهوری اسلامی برگرفته از کلام وحی و مشی پیامبر(ص) و ائمه اطهار(ع) است که نگاه این بزرگواران نیز خدمت به خلق بوده است.

سیاهکلی مرادی یادآور شد: از مدیران تقاضا دارم با نمایندگان همراهی لازم را داشته باشند دنبال مچ‌گیری نیستیم ولی تنبلی و ضعف را نمی‌پسندیم. اگر ما نتوانیم مشکلات را حل کنیم اول به خودمان و سپس به مردم خیانت کرده‌ایم.

راهی برای حل مشکلات معیشتی

فاطمه محمدبیگی، دیگر نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی نیز در این جلسه اظهار کرد: ملت با وجود سختی‌های اقتصادی و اجتماعی پای صندوق‌های رأی آمدند؛ مردم با انتخاب محکم خود خط سیر انقلاب را به‌گونه‌ای ترسیم کردند که با فرهنگ جهادی خدمت کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: از همه جریانات و احزاب سیاسی استان تقدیر می‌کنم که تنور انتخابات را گرم کردند تا مردم با شور پای صندوق‌ها حاضر شوند.

وی با اشاره به در پیش بودن روز قدس خاطرنشان کرد: امروز قدس نه تنها دغدغه مسلمانان بلکه دغدغه بشریت است. همان‌طور که خدا خرمشهر را آزاد کرد به زودی خداوند قدس را نیز آزاد خواهد کرد.

محمدبیگی بیان کرد: امنیت امروز کشور را مدیون شهید سلیمانی هستیم و به گفته این شهید بزرگوار فرصتی که در تهدیدهاست از فرصت‌ها مغتنم‌تر است. به همین جهت باید از تحریم و تهدیدهای دشمن برای رشد و تعالی کشور استفاده کنیم.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه وظایف در زمینه وضع قوانین سنگین و در حوزه نظارت سنگین‌تر است، عنوان کرد: باید برای حل مشکلات معیشتی مثلث مردم، مسئولین و کارشناسان دانشگاهی را تشکیل دهیم تا مشکلات مردم حل شود؛ فارع از نگاه‌‎های سلیقه و حزبی در مجلس حضور دارم و قصدی برای مدل‌ اتوبوسی نداریم چراکه معتقد هستیم با تعامل می‌توانیم مشکلات را حل کنیم.

وی تصریح کرد: باید بر عهدی که بستیم پای‌بند باشیم و در نظارت‌ها پاکدستی و جهادی عمل کردن نیز لحاظ شود؛ شأن ما شأن خدمتگزاری به مردم است و باید دلسوزانه و متعهدانه برای ملت قدم برداریم.

محمدبیگی تأکید کرد: حمایت از اقشار کم درآمد سرلوحه کار نمایندگان در مجلس یازدهم است و با آگاهی از کمبود بودجه به جنگ با تحریم‌های آمریکا خواهیم رفت.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه باید با تعامل برای مجلس آینده نقشه‌راه ترسیم کنیم، اضافه کرد: قزوین در گذشته جایگاه بزرگی داشته و شهر عالمان بزرگ است وضعیت کنونی قزوین در شأن این استان و شهدای آن نیست و برای ارتقا شأن آن باید شب‌ها و روزها تلاش کرده و حتی در راه آرمان‌های انقلاب و شهیدان جان خود را نثار کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha