• پنجشنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۸
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99032214000
  • خبرنگار : 50165

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان عنوان کرد

کسب رتبه دوم کشوری در جشن گلریزان امسال

کسب رتبه دوم کشوری در جشن گلریزان امسال

ایسنا/زنجان رئیس‌کل دادگستری استان زنجان گفت: در جشن گلریزان امسال زنجان رتبه دوم کشوری را به دست آورد.

بنا به اعلام روابط‌عمومی دادگستری استان زنجان، حجت‌الاسلام اسماعیل صادقی‌نیارکی صبح امروز (۲۲ خرداد) با حضور در دفتر مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان طی مراسمی از عملکرد بسیار موثر و ارزشمند صدا و سیمای مرکز زنجان در اطلاع‌رسانی و ایجاد شور و نشاط در میان مردم در جشن گلریزان قدردانی کرد و افزود: جشن گلریزان امسال به لحاظ شیوع کرونا و ضرورت رعایت فاصله اجتماعی  به‌صورت مجازی برگزار شد که با این شرایط ما انتظار استقبال این چنین نبودیم که در این میان ما با افزایش ۵۰ درصدی کمک‌های مردمی مواجه شدیم که جای بسیار قدردانی از مردم متدین و مومن استان زنجان دارد.

وی با بیان اینکه در جشن گلریزان امسال نزدیک به ۳ میلیارد تومان به‌صورت وجه نقدی و تعهدی جمع‌آوری شد، تصریح کرد: استان زنجان از این حیث به لحاظ عددی رتبه دوم کشوری و به نسبت جمعیت رتبه اول کشوری را کسب کرد که این امر مرهون مشارکت بسیار خوب مردم و خیرین استان و نیز نقش بسیار اثرگذار صدا و سیما با تهیه ویژه‌برنامه و با دعوت از مسئولان و خیرین مشهود بود.

این مسئول با اعلام کاهش ۱۴ درصدی جمعیت کیفری زندان‌های استان، ادامه داد: با اقدامات صورت گرفته ما شاهد کاهش ۴۰ درصدی جرایم در استان هستیم.

نیارکی از تعامل و همکاری بسیار سازنده صدا و سیمای مرکز استان با دستگاه قضایی استان قدردانی و اظهار کرد: مدت حضور بنده در استان این تعامل و همکاری‌ها بین دو مجموعه بسیار خوب و تنگاتنگ شده که انتظار هم همین است؛ چراکه استفاده از ظرفیت رسانه ملی برای تببین اقدامات و عملکرد دستگاه‌ها به مردم  بسیار مهم است.

رئیس‌کل دادگستری استان زنجان با تاکید بر این موضوع که همه ما سرباز نظام و ولایت هستیم و به این امر هم افتخار می‌کنیم، یادآور شد: صدا و سیما بایستی در راستای پیگیری و بیان مشکلات جامعه و مردم همیشه هوشیار باشد و اگر در این راستا نیاز به ورود دستگاه‌ها برای حل این مشکلات را ضروری دانست، از مسئولان دستگاه‌ها بخواهد تا پیگیری کنند و مردم را در جریان این اقدامات قرار دهند و دستگاه قضایی با همه توان آمادگی دارد در این زمینه همکاری کند.

در این دیدار مدیرکل صدا و سیمای مرکز زنجان نیز گفت: از زمان حضور آیت‌الله رئیسی در رأس قوه قضاییه، بارقه امیدی در زمینه مبارزه با فساد و اجرای عدالت در دل مردم ایجاد شده که این موضوع بسیار ارزشمند است.

سیدمحسن لطیفی با بیان اینکه حضور مسئولان در میان مردم و بدون واسطه برای شنیدن صحبت‌ها و مشکلات در مراکز عمومی و مساجد اقدامی ارزشمند است، ادامه داد: از زمان حضور حجت‌الاسلام صادقی‌نیارکی که مدیری انقلابی و جهادی است، در استان اقدامات قاطع و اثرگذاری صورت گرفته است.

وی از آمادگی صدا و سیمای مرکز زنجان برای تولید برنامه‌ها از جمله تولید سریال با موضاعات حقوقی، قضایی و پیشگیری از جرایم خبر داد و افزود: نمونه بارز این همکاری تولید ویژه‌برنامه در ماه مبارک رمضان برای جشن گلریزان بود که از همه ظرفیت مجموعه استفاده کردیم و در ادامه هم این روند را ادامه خواهیم داد.

این مسئول با اشاره به اینکه رسانه ملی مورد اعتماد مردم است، خاطرنشان کرد: در استان زنجان بالای ۸۰ درصد مردم نسبت به رساملی ملی اقبال نشان دادند و این نشان از تأثیرگذاری و جلب رضایت مردم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha