• پنجشنبه / ۲۲ خرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۳
  • دسته‌بندی: قم
  • کد خبر: 99032214025

معاون استاندار قم

قانون هوای پاک بسیاری از فعالان اقتصادی را از سردرگمی خارج کرد

قانون هوای پاک بسیاری از فعالان اقتصادی را از سردرگمی خارج کرد

ایسنا/قم معاون استاندارقم اظهارکرد: قوانین توسعه یافته ای چون قانون هوای پاک در قالب ماده 11 توانست سردرگمی بسیاری از فعالان حوزه اقتصاد و کشاورزی را حل کند.

محسن بهشتی ظهر امروز در جلسه هم‌اندیشی روز محیط‌زیست که در سالن کرامت استانداری قم برگزار شد گفت: خوشبختانه هماهنگی مناسبی بین سازمان حفاظت محیط زیست و سایر ارگان های قم وجود دارد.

وی افزود: از همین روی است که فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی  در کنار رعایت مسائل زیست‌محیطی  با کمترین آسیب در حال پیگیری و شکوفایی است. در همین راستا قوانین توسعه یافته ای چون قانون هوای پاک در قالب ماده 11 توانست سردرگمی بسیاری از فعالان حوزه اقتصاد و کشاورزی را حل کرده است.

وی با بیان این نکته که با وجود اقدامات خوب شهرداری برای تفکیک زباله از مبدأ اما هنوز برای رسیدن به نقطه مطلوب راه طولانی در پیش است، تصریح کرد: باید از بخش خصوصی و مردمی برای حل این مشکلات کمک بگیریم. امیدواریم با تصمیمات درست مدیریت پسماند و همکاری مردم شاهد اتفاقات خوبی در این حوزه بوده تا با آسیب کمتر محیط‌زیست مواجه باشیم.

معاون هماهنگ کننده استاندار قم در بخش عمرانی بیان کرد: باید دغدغه های محیط زیستی معادن را جدی بگیریم. مسائل و چالش‌های معادن در استان علاوه بر شورای عالی معادن به دستور استاندار قم در کمیته‌ای ذیل این شورا بررسی‌شده و در صورت نیاز بازدیدهای لازم به عمل می‌آید.

وی در ادامه به حضور وزیر نیرو و افتتاح تصفیه‌خانه شماره دو استان قم اشاره کرد و گفت: ساخت و افتتاح تصفیه‌خانه شماره دو قم در جهت ارتقا مسائل زیست‌محیطی بوده که خوشبختانه با پیگیری‌های استاندار کلنگ زنی آزادراه شهید سلیمانی نیز در جهت بهبود مسائل ترافیکی عبوری انجام شد.

بهشتی در پایان با ذکر این مطلب که با توجه به بارندگی‌های دو سال گذشته دریاچه‌ها و تالاب‌های استان قم شرایط مطلوبی داشته ایم، اظهارکرد:  امیدواریم بتوانیم از این سرمایه‌های خدادادی صیانت کرده و شرایط مطلوب آن‌ها را حفظ کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha