• سه‌شنبه / ۳ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۳۳
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99040302097

فرمانده انتظامی شهرستان خبر داد

افزایش ۶۷ درصدی کشفیات موادمخدر در شهر کرمان

افزایش ۶۷ درصدی کشفیات موادمخدر در شهر کرمان

ایسنا/کرمان فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه پاکسازی نقاط آلوده شهرستان کرمان و کنترل محورهای مواصلاتی با جدیت اجرا می‌شود گفت: در بهار سال جاری کشفیات انواع موادمخدر در شهرستان کرمان ۶۷ درصد افزایش داشته است.

سرهنگ "محمدرضا فداء" از افزایش کشف مواد مخدر در سه ماهه اول سال جاری خبر داد و گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷۷۵ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط ماموران پر تلاش این فرماندهی کشف که این مقدار نسبت به مدت مشابه سال قبل ۶۷ درصد افزایش را نشان می دهد.

وی با بیان اینکه در سه ماهه اول سال جاری ۳۲ نفر از قاچاقچیان مواد مخدر دستگیر و یک شرور مسلح نیز به هلاکت رسید گفت: ۱۳۹ نفر خرده‌فروش هم در این مدت توسط پلیس شهرستان کرمان دستگیر که با افزایش ۲۳ درصدی همراه بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان تصریح کرد: پاکسازی نقاط آلوده شهرستان کرمان و کنترل محورهای مواصلاتی به طور مداوم توسط مأموران انتظامی این فرماندهی انجام می‌شود.

فداء با بیان اینکه ماموران انتظامی شهرستان کرمان با ایثارگری خود از جان خود می‌گذرند تا با افراد خاطی برخورد کنند، عنوان کرد: عمده مشکلاتی که برای شهروندان در بحث آسیب های اجتماعی رخ می دهد، ناشی از عدم آگاهی نسبت به مسائل روز جامعه است، از این رو اطلاع رسانی و آگاهی بخشی مستمر در حوزه اجتماعی و توصیه های پلیسی به خصوص از طریق رسانه های جمعی برای ارتقای سطح آموزش جامعه و کاهش جرایم نقش موثری دارد.

وی با اشاره به اینکه یکی از برنامه‌های مهم نیروی پلیس شهر کرمان در سال جاری برخورد با افراد متجاهر این شهرستان است اضافه کرد: دستگیری افراد متجاهر برای پلیس کرمان از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که دستگیری این افراد بر کاهش آمار سایر حوزه‌های نیروی انتظامی هم تأثیرگذار است.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمان با اشاره به اینکه در اکثر طرح های اجرا شده یکی از مهمترین محورهای موضوعی مواد مخدر بوده است، خاطر نشان کرد: پیشگیری از اعتیاد و مقابله با پدیده شوم مواد مخدر نیازمند عزم همگانی بوده و تا حصول نتیجه مطلوب باید تمامی نهادها، دستگاه ها و اقشار مختلف جامعه به وظایف تعریف شده خود عمل کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha