• یکشنبه / ۸ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۰۹
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99040805723

​​​​​​​معاون قوه قضائیه:

آمریکا در موضوع تحریم بزرگترین شکست را از ایران متحمل می‌شود

 آمریکا در موضوع تحریم بزرگترین شکست را از ایران متحمل می‌شود

ایسنا/یزد معاون قوه قضائیه با اشاره به بدعهدی مکرر آمریکا، گفت: ملت ایران در برابر تحریم‌ها سخت‌تر می‌شود و آمریکا بزرگترین شکست را از ایران در موضوع تحریم متحمل خواهد شد.

حجت‌الاسلام والمسلمین «هادی صادقی» شب گذشته هفتم تیرماه در آئین بزرگداشت شهادت شهید بهشتی و ۷۲ تن از یاران شهیدش که در جوار شهدای گمنام میدان امیرچخماق یزد و با حضور عمومی مردم برگزار شد،‌ با اشاره به جنایات متعدد استکبار جهانی،‌ اظهار کرد: ایجاد گروه‌های تروریستی نظیر داعش و بمباران زنان و کودکان بی گناه یمنی و سوری سندی بر چهره پلید و تفکر سیاه آل‌سعود  و رژیم صهیونیستی کودک‌کش در جهان است.

وی با بیان این‌که آمریکا به عنوان استکبار بزرگ از ابتدای تشکیل انقلاب اسلامی ایران تاکنون به دنبال حذف ارزش های اسلامی، افزود: بدعهدی‌های آمریکایی‌ها تنها در دوران انقلاب نیست، آنها حتی در دوران طاغوت و ستمشاهی هم بارها و بارها بدعهدی‌های فراوانی با ایرانی‌ها داشتند.

معاون قوه قضائیه گفت: در فرهنگ سیاسی اروپایی و آمریکایی جمله حق با قدرت است رواج داشته و این منشأ بسیاری از زورگویی استکبار جهانی است.

حجت الاسلام صادقی با اشاره به تعرض‌های مکرر آمریکایی ها در طول ۲۰۰ سال گذشته، تصریح کرد: آمریکا با چپاول، انحصارات و قواعدی که سازمان‌های بین‌المللی برای آنها ایجاد کرده‌اند به اقتصاد اول جهان تبدیل شده و این از جمله ابزارهای جنایت استکبار جهانی است.

این مسئول در پایان با بیان این‌که آمریکایی‌ها سخت‌ترین تحریم‌های تاریخ بشریت را علیه ملت ایران اعمال کردند و انشاالله سخت‌ترین شکست‌ها را هم در همین تحریم‌ها می‌خورند، ‌خاطرنشان کرد: دولت آمریکایی‌ها حق ندارد با مردم مهربان باشد و نماد این موضوع را در برخورد پلیس آمریکا با مردم این کشور می‌بینیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha