• دوشنبه / ۹ تیر ۱۳۹۹ / ۱۵:۲۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99040906945
  • خبرنگار : 50224

امام جمعه دهدشت خبر داد

محروم ماندن از ابتدایی‌ترین امکانات زیبنده نیست/کنار ۲ سد از کمبود آب رنج می بریم

محروم ماندن از ابتدایی‌ترین امکانات زیبنده نیست/کنار ۲ سد از کمبود آب رنج می بریم

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد امام جمعه دهدشت، مرکز شهرستان کهگیلویه گفت: زیبنده نیست که پس از چند دهه از انقلاب هنوز از ابتدایی ترین امکانات محروم باشیم.

"حجت الاسلام علی وحدانی فر" روز دوشنبه نهم تیرماه، در نسشت شورای اداری در دهدشت با بیان اینکه محرومیت های تاریخی در کهگیلویه وجود دارد، اظهار کرد: امروز نیاز به تلاش مضاعف برای مرتفع شدن این محرومیت ها ضروری است.

وی از نامناسب بودن جاده ارتباطی بخش‌های دیشموک و چاروسا به عنوان بخشی از این محرومیت ها نام برد و تصریح کرد: زیبنده نیست بعد از گذشت چند دهه از انقلاب هنوز از ابتدایی ترین امکانات محروم باشیم.

وحدانی فر گفت: محرومیت آنقدر بالاست که کنار دو سد باشیم و از کمبود آب رنج می بریم، می طلبد با استفاده از همه ظرفیت ها امورات را پیش ببریم.

وی با بیان اینکه خیلی از کارها پول نیست، گفت: مسئول باید بتواند با حداقل ها به مردم خدمت کند.

امام جمعه دهدشت بیان کرد: مسئولیت این نیست که در اتاق بنشینیم و فرمان صادر کنیم، بلکه باید جهادی و انقلابی در کنار مردم در صحنه های مختلف حضور میدانی داشته باشیم.

وی خطاب به نماینده کهگیلویه در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه کارهای خوبی صورت گرفته است، گفت: اما برخی محرومیت ها تاریخی است و هنوز برخی مردم کهگیلویه نمی توانند از آب آشامیدنی سالم استفاده کنند و عده ای برای اشتغال به دیگر شهرها مهاجرت می کنند، بسیاری از پروژه های گذشته همچنان راکد مانده اند، زیبنده نیست هنوز بگوییم در بهداشت مشکل داریم، همه بر یک کشتی سوار هستیم و باید از تمام ظرفیت ها برای رفع مشکلات از هیچ تلاشی فروگذاری نکنیم.

حجت الاسلام وحدانی فر عنوان کرد: برای همه این مسئولیت ها از ما سوال خواهند کرد و باید پاسخ درخور برای آنها داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha