• سه‌شنبه / ۱۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۷:۲۲
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99041007908
  • منبع : نمایندگی سمنان

تولید ماسک و گان و عرضه رایگان آن به مراکز بیمارستانی در شاهرود

 تولید ماسک و گان و عرضه رایگان آن به مراکز بیمارستانی در شاهرود

ایسنا/سمنان رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود از تولید ماسک و گان و عرضه رایگان آن به مراکز بیمارستانی خبر داد.

دکتر ماندگارزاد در آیین تقدیر فرماندهی سپاه شاهرود و بسیج دانشجویی از زحمات دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود در راستای مقابله با کرونا اظهار کرد: با عنایت به فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص بهره گرفتن از ظرفیت‌های کشور برای حل مشکل مردم در حوادث و بحران‌ها ، دانشگاهیان دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود به فرمایشات رهبری لبیک گفتند.

وی ادامه داد: با شیوع ویروس کرونا، این دانشکده در راستای ایفای رسالت و مسئولیت اجتماعی خود به عنوان یک دانشکده جامعه محور ، یک کارگاه تولید و عرضه ماسک‌های بهداشتی و ژل های ضدعفونی راه‌اندازی کرد .

رئیس دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود با بیان اینکه دانشگاه فنی و حرفه‌ای با توجه به ماهیت کاربردی بودن‌، ظرفیت تجهیزات و منابع انسانی موجود رسالتش در جامعه بیشتر است گفت: آنچه که این روزها شاهد انجام آن هستیم جز وظایف ذاتی آموزش مهارتی به‌شمار می‌رود.

دکتر ماندگارزاد با تأکید بر این که دانشکده فنی و حرفه ای دختران شاهرود  توان علمی و تجهیزاتی خود را در این روزهای سخت برای خدمت‌رسانی به مردم بسیج کرده، اظهار کرد: این دانشکده در خط مقدم جبهه مبارزه با شیوع این بیماری در حال تلاش شبانه‌روزی است و تا ریشه‌کنی کامل این بیماری با حداکثر توان به تلاش خود ادامه خواهد داد.

سرهنگ پاسدار حسینعلی محمدی جانشین سپاه ناحیه شاهرود نیز در این مراسم با تقدیر از زحمات همه جهادگران عرصه سلامت جامعه از تلاش‌های شبانه روزی کارکنان دانشگاه فنی و حرفه‌ای دختران شاهرود در تولید ماسک و گان رایگان و در اختیار قرار دادن آن به مراکز درمانی و عموم مردم تجلیل کرد و گفت: این مجاهدت‌ها نزد خداوند متعال دارای اجر و ثواب بالایی است .

مهیار یونس آبادی مسئول بسیج دانشجویی شهرستان شاهرود نیز در این مراسم از زحمات شبانه روزی کارکنان دانشگاه و عوامل کارگاه‌های تولید ماسک و گان تقدیر کرد و زحمات آنان را ستود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha