• سه‌شنبه / ۱۷ تیر ۱۳۹۹ / ۱۵:۰۱
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99041712919
  • خبرنگار : 30450

مدیرکل آموزش و پرورش استان:

۱۵۵ پایگاه آماده غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد است

۱۵۵ پایگاه آماده غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان کهگیلویه و بویراحمد است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۵۵ پایگاه تابستانی آماده غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان استان در ایام تابستان می باشد.

"هادی زارع پور" در آئین افتتاحیه فعالیت‌های تابستانی دانش‌آموزان که به صورت ویدئوکنفرانس از شبکه شاد، در دفتر وزیر آموزش و پرورش برگزار شد، افزود: یکی از برنامه های مهم و اولویت دار حوزه پرورشی در ایام تابستان موضوع غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان است.
وی تصریح کرد: با توجه به شیوع بیماری کرونایی امسال نسبت به سال‌های گذشته شرایط کاملاً متفاوت است.
مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه برنامه فعالیت های تابستانی بیشتر از بستر سامانه شبکه شاد اجرا می شود، اظهار کرد: تشکل‌های دانش‌آموزی( سازمان دانش آموزی، اتحادیه انجمن های اسلامی، هلال احمر، بسیج دانش آموزی) جزء ستاد غنی سازی اوقات فراغت تابستانی دانش آموزان هستند و جلسه ای را نیز با آنان برای هر چه بهتر برگزار شدن این فعالیت ها تشکیل داده ایم.
زارع پور با بیان اینکه ۳۳ مدرسه در کنار پژوهش سراها، کانون های فرهنگی، سالن های ورزشی و اردوگاه ها پیش‌بینی شده است تا بتوانیم برنامه اوقات فراغت را به نحو احسن انجام دهیم، تاکید کرد: به طور کلی ۱۵۵ پایگاه را در استان برای غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان پیش‌بینی کرده‌ایم.
وی شعار امسال پایگاه های اوقات فراغت را هر خانه یک پایگاه و هر دانش‌آموز یک مهارت در بستر فضای مجازی عنوان و بیان کرد: امیدواریم که نتیجه و خروجی این فعالیت ها به نحوی باشد که بتوانیم مهارت ها ی اساسی و پایه زندگی را به دانش آموزان آموزش دهیم.
به گزارش ایسنا به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل آموزش و پرورش کهگیلویه و بویراحمد رویکرد امسال فعالیت های تابستان رویکرد خانواده محور بیان و خاطرنشان کرد: خانواده ها کمک کنند تا مهارت های آموزشی را به نحو شایسته به دانش آموزان در سطح استان آموزش دهیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha