• یکشنبه / ۲۲ تیر ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۷
  • دسته‌بندی: کهگیلویه و بویراحمد
  • کد خبر: 99042216428
  • خبرنگار : 50223

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد:

ضریب اشغال تخت در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج بعلت کرونا به ۸۸ درصد رسیده است

ضریب اشغال تخت در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج بعلت کرونا به ۸۸ درصد رسیده است

ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد مدیر درمان تامین اجتماعی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: ضریب اشغال تخت در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج بعلت کرونا به ۸۸ درصد رسیده است.

"پیام اکبری" روز یکشنبه ۲۲ تیرماه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: یک کلنیک تخصصی در یاسوج، یک کلنیک تخصصی در گچساران و در شهر دهدشت نیز یک دی کلنیک به مردم خدمات دهی می کنیم.

وی با بیان اینکه در سایر شهرستان‌ها بعلت پایین بودن تعداد بیمه شدگان مشمول داشتن کلنیک تامین اجتماعی نمی شوند، اظهارکرد: این مساله بدلیل اینست که استان ما صنعتی نیست و بیشتر مشاعل استان در بخش خدماتی است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد خاطرنشان کرد: ۳۱۱ مرکز درمانی دولتی و خصوصی استان طرف قرارداد ما هستند. هزینه درمانی در بخش بستری دولتی و خصوصی ۹۰ درصد پرداخت خواهیم کرد.

اکبری تصریح کرد: ۱۰۰درصد تعرفه درمان بیماران خاص شامل هموفیلی، تالاسمی و دیالیزی و تا ۹۰ درصد تعرفه بیماران صعب العلاج از جمله سرطانی و ام اس پرداخت می شود.

وی ادامه داد: دی کلنیک یاسوج را به بیمارستان ۶۸ تختخوابی و اورژانس را از ۵ تخت به ۱۲ تخت ارتقا و تجهیز کرده ایم.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: بالغ بر ۱۰ میلیارد تومان تجهیزات پزشکی و درمانی لازم برای بیمارستان‌ شهدای گمنام یاسوج خریداری شده است.

اکبری تاکید کرد: هم اکنون اعمال جراحی تعویض مفصل در این بیمارستان انجام می شود در حالی که قبلا بیماران و بیمه شدگان باید به سایر استان‌ها مراجعه می کردند.

وی اظهارکرد: ضریب اشغال تخت در بیمارستان شهدای گمنام یاسوج بعلت بعلت کرونا به ۸۸ درصد رسیده است در حالی که قبل از این ۸۲ درصد بود، این بیمارستان طی سه سال اخیر در بین ۶۹ بیمارستان‌های سازمان تامین اجتماعی رتبه اول را کسب کرده است.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: در زمینه تصفیه فاضلاب بیمارستان زیست محیطی و استفاده از آب و دفع بهداشتی زباله و زباله های عفونی لوح سبز را بعنوان مرکز خدمات سبز کسب کرده ایم. ۲۵ متر مکعب روزانه صرف آبیاری فضای سبز استفاده می شود.

اکبری تصریح کرد: ارتقا هتلینگ با اعتباری بالغ بر ۳ میلیارد تومان جهت بهبود فضای کار و افزایش ایمنی بیماران انجام شد.

وی خاطرنشان کرد: مردم و مراجعه کننده بیش از ۸۵ درصد مراکز بستری و ۹۵ درصد مراکز سرپایی رضایت مندی داشتند.

مدیر درمان تامین اجتماعی کهگیلویه و بویراحمد گفت: در هفته دولت امسال توسعه بیمارستان شهدای گمنام یاسوج با اعتباری بالغ بر ۲۱ میلیارد و ۶۰۰ میلیون تومان و در زمینی به مساحت ۳۵۰۰ متر مربع و زیر بنای ۹ هزار متر آغاز می شود که منتظر مجوز وزارت بهداشت هستیم.

اکبری افزود: قبل از کرونا روزانه ۲۵۰۰ مورد پذیرش بیمار در پلی کلنیک یاسوج داشته ایم. ۴۵ درصد جمعیت استان کهگیلویه و بویراحمد را تحت پوشش داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha