• دوشنبه / ۲۳ تیر ۱۳۹۹ / ۰۹:۰۳
  • دسته‌بندی: قزوین
  • کد خبر: 99042316766
  • منبع : نمایندگی قزوین

مدیرکل امور بانوان استاندار قزوین مطرح کرد

راه‌اندازی بازارچه دائمی برای تولیدات زنان سرپرست خانوار

راه‌اندازی بازارچه دائمی برای تولیدات زنان سرپرست خانوار
عکس: آرشیو

ایسنا/قزوین مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین با اعلام اینکه راه‌اندازی بازارچه دائمی فروش محصولات خانگی به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد، گفت: با توجه به آمار بالای زنان سرپرست خانوار در استان، استاندار بر راه‌اندازی بازارچه دائمی تأکید دارد، تا این بانوان به بازار ثابت دسترسی پیدا کنند البته در این میان نباید از ظرفیت فضای مجازی غافل شویم.

صدیقه ربیعی در گفت‌وگو با ایسنا، با اعلام اینکه راه‌اندازی بازارچه دائمی فروش محصولات خانگی به‌صورت جدی در دستور کار قرار دارد، اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی موظف هستند در راستای ارتقای وضعیت زنان به ویژه زنان سرپرست خانوار نسبت به راه‌اندازی بازارچه دائمی اقدام کنند؛ در همه شهرها این تکلیف بر عهده شهرداری‌ها است و باید فضای فیزیکی این بازارچه‌ها را پیش‌بینی کرده و اقدامات لازم برای راه‌اندازی صورت گیرد.

وی ادامه داد: شهرداری قزوین در حال شناسایی مکان موردنظر برای راه‌اندازی این بازارچه است و اعتبار آن از طریق شهرداری قزوین تأمین خواهد شد.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین عنوان کرد: استاندار بر راه‌اندازی بازارچه دائمی تأکید دارد، آمار زنان سرپرست خانوار بسیار بالاست و ضرورت دارد این بانوان به بازار ثابت دسترسی پیدا کنند البته در این میان نباید از ظرفیت فضای مجازی غافل شویم.

وی بیان کرد: امروزه بسیاری از کسب‌وکارها در فضای مجازی اتفاق می‌افتد و با توجه به اینکه شیوع کرونا سبک زندگی را تغییر داده است آن چیزی که می‌تواند به فعالین اقتصادی در عرصه کسب‌وکار کمک کند این است که فعالان به این‌سو بروند و فروش خود را در بستر فضای مجازی داشته باشند.

ربیعی تصریح کرد: با شهرداری قزوین مذاکره‌ای داشتیم که بستر فروش مجازی را با راه‌اندازی سایت ایجاد کند تا زنانی که در حوزه دامپروری و صنایع‌دستی فعالیت دارند بتوانند از طریق سایت راه‌اندازی شده محصولات خود را به فروش برسانند.

مدیرکل امور بانوان و خانواده استانداری قزوین خاطرنشان کرد: ما نیاز داریم که علاوه بر بازارچه فیزیکی، بازار فروش مجازی هم ایجاد شود تا زنان سرپرست خانوار در عرصه‌های مختلف از ظرفیت فروش مجازی استفاده کنند و برای معرفی محصول نمونه‌ای از آن را ارائه دهند تا این‌گونه علاوه بر آن در کنار بازارچه‌های فیزیکی، بازارچه مجازی را هم داشته باشیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha