• سه‌شنبه / ۲۴ تیر ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۶
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99042417819
  • خبرنگار : 71451

بهره‌مندی ۵۰۰۰ خانواده شهید و ایثارگر از کلاس‌های آموزشی در استان مرکزی

بهره‌مندی ۵۰۰۰ خانواده شهید و ایثارگر از کلاس‌های آموزشی در استان مرکزی

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی از بهره‌مندی ۵۰۰۰ نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر از دوره‌های آموزشی و مهارتی در این استان خبرداد.

به گزارش ایسنا، مرتضی انصاری‌فر  با اشاره به اینکه بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی به عنوان مجموعه‌ای خدوم و خدمت‌گزار، تکریم خانواده‌های معظم شهدا و جانبازان است توضیح داد: در راستای خدمت به خانواده ایثارگران اجرای دوره‌های آموزشی و مهارتی را هم از رسالت‌های جاری در این نهاد به حساب می آوریم.

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اعلام بهره‌مندی ۵۰۰۰ نفر از خانواده‌های شاهد و ایثارگر از دوره‌های آموزشی گفت: به منظور آگاه سازی و افزایش مهارت خانواده‌های شاهد و ایثارگر۱۵۰ کلاس و کارگاه آموزشی در دوره‌های مختلف در سال ۹۸ در استان مرکزی برگزار شد. موضوعاتی که در دوره‌های آموزشی به خانواده‌های شاهد و ایثارگر آموزش داده می‌شود شامل؛ سلامت روان و توانمندسازی روحی، مهارت‌های زندگی، ازدواج و تشکیل خانواده، خانواده و تحکیم مبانی زندگی مشترک، مهارت‌های تاب‌آوری و مداخله در بحران، آسیب‌های اجتماعی، روان‌شناسی سالمندی و سایر آموزش‌های مورد نیاز خانواده‌های شاهد و ایثارگر است.

انصاری‌فر افزود: این کلاس‌ها با هدف شناخت بیشتر خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران با رویکرد پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و زیر نظر کارشناشان و مشاوران آموزش خانواده برگزار شده است.

وی مدیریت آسیب‌های اجتماعی را نیازمند عزم ملی و برنامه‌ریزی کلان و ورود تاثیرگذار مشاوران و کارشناسان خبره دانست و گفت: قدردان پیگیری‌های خوب مددکاران بنیاد شهید و امور ایثارگران در پیشبرد اهداف بنیاد شهید استان هستیم و امیدواریم با تدوین و ارتقاء برنامه‌های پیشگیرانه و خانواده محور، شاهد نبودن مشکل در بین خانواده‌های این عزیزان باشیم.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha