• چهارشنبه / ۲۵ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۰۷
  • دسته‌بندی: سمنان
  • کد خبر: 99042518526
  • منبع : نمایندگی سمنان

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان:

زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی در استان سمنان 3برابر نرم کشوری است

زیرساخت‌های درمانی تامین اجتماعی در استان سمنان 3برابر نرم کشوری است

ایسنا/سمنان مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان گفت: زیرساخت‌های درمانی و بیمارستانی تامین اجتماعی در استان سمنان سه برابر نرم کشوری است.

مجتبی اکرم در گفت‌وگو با ایسنا ضمن تبریک روز تامین اجتماعی اظهار کرد: خوشبختانه تامین اجتماعی در این استان از زیرساخت‌های درمانی بسیار خوبی برخوردار است به طوری که حتی شهرهای کوچک استان نیز از مراکز درمانی این سازمان بهره‌مند هستند.

وی از وجود هشت مرکز درمانی تامین اجتماعی در سراسر استان خبر داد و افزود: سازمان تامین اجتماعی در مجموع در کشور حدود 280 مرکز درمانی دارد که به بیش از 42 میلیون بیمه شده تامین اجتماعی خدمات می‌دهند.
وی با بیان اینکه بیمه‌شدگان تامین اجتماعی استان سمنان 1.1 بیمه‌شدگان کشور را شامل می‌شوند اضافه کرد: براساس این سهم قاعدتا سهم استان از مراکز درمانی تامین اجتماعی باید سه مرکز باشد و این در حالی است که هشت مرکز درمانی فعال زیرمجموعه تامین اجتماعی استان فعالیت دارد و لذا از این نظر مراکز درمانی تامین اجتماعی در استان سمنان سه برابر نرم کشوری است.

مدیریت درمان تامین اجتماعی استان سمنان با بیان اینکه علاوه بر مراکز درمانی بیمارستان شفا در مرکز استان خدمات رایگان به بیمه شدگان استان ارائه می‌دهد ادامه داد: علاوه بر این بیمارستان، به دلیل اینکه بیمارستان امام حسین شاهرود از سوی این سازمان واگذار شده، بیمه‌شدگان تامین اجتماعی شرق استان نیز به صورت کاملا رایگان خدمات دریافت می‌کنند و این بیمارستان به نوعی برای بیمه‌شدگان تامین اجتماعی،بیمارستان ملکی محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های کم‌جمعیتی مثل سرخه، میامی و مهدیشهر نیز دارای مرکز درمانی تامین اجتماعی هستند افزود: خوشبختانه پوشش خدمات ما به بیمه‌شدگان در استان بسیار مطلوب است. ضمن اینکه علاوه بر مراکز ملکی، تقریبا تمامی مراکز درمانی و بیمارستانی استان چه در بخش دولتی و دانشگاهی و چه بخش خصوصی طرف قرارداد ما هستند و خرید خدمت از آنها انجام و بیمه‌شدگان می‌توانند از مزایای آن بهره‌مند شوند.

دکتر اکرم از انجام بیش از یک میلیون و 200 هزار مراجعه به مراکز درمانی و بیمارستانی تامین اجتماعی استان طی یک سال گذشته خبر داد و خاطرنشان کرد: طی این یک سال بیش از 11 هزار بستری در این مراکز داشتیم.
وی از انجام بیش از 4200 عمل جراحی در بیمارستان های تامین اجتماعی استان طی یک سال گذشته خبر داد و گفت: در یک سال اخیر بیش از 1000 زایمان در بیمارستان تامین اجتماعی استان انجام شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha