• دوشنبه / ۳۰ تیر ۱۳۹۹ / ۱۰:۴۵
  • دسته‌بندی: آذربایجان شرقی
  • کد خبر: 99043022110
  • خبرنگار : 50006

کسب مقام دوم جشنواره عکاسی "کرونا را شکست می‌دهیم" توسط خبرنگار ایسنا

کسب مقام دوم جشنواره عکاسی "کرونا را شکست می‌دهیم" توسط خبرنگار ایسنا

ایسنا/آذربایجان شرقی طی مراسمی با حضور مسئولان، از عکاسان برتر جشنواره عکاسی "ما کرونا را شکست می‌دهیم در اهر" تجلیل شد.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی اهر در این مراسم اظهار کرد: در راستای ارج نهادن به تلاش‌های عکاسان و معرفی عملکردهای ادارات در خصوص اطلاع رسانی و مقابله با کرونا ویروس، جشنواره عکاسی با عنوان "ما کرونا را شکست می‌دهیم" در این شهرستان برگزار شد.

الیاس ممی‌پور افزود: این جشنواره در محورهای فداکاری، استقامت و رشادت‌های شبانه روزی کادر درمان، رعایت نظافت و تلاش فردی و اجتماعی جهت مقابله با ویروس کرونا، تلاش مردم و نهادهای دولتی و غیر دولتی جهت مقابله با شیوع ویروس کرونا، بهداشت فردی، فعالیت‌های فرهنگی و هنری، تحصیل در خانه، امید و روحیه بالای خانواده‌ها در مبارزه با ویروس کرونا، فعالیت‌های مردمی، خیریه‌ها و هیئات مذهبی و... برگزار شد و با استقبال خوب عکاسان شهرستان اهر و منطقه ارسباران همراه بود.

به گزارش ایسنا، وی در ادامه از برگزاری چهاردهمین دوره جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران در قالب "جشنواره سراسری نمایشنامه‌نویسی کوتاه و مقاله‌نویسی با موضوع تئاتر کوتاه" خبر داد.

وی افزود: با توجه به شیوع کرونا و تحت تاثیر قرار گرفتن برخی رویدادهای فرهنگی و هنری در کشور، امسال شاهد برگزاری جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران به صورت نمایشنامه‌نویسی کوتاه و مقاله‌نویسی با موضوع تئاتر کوتاه خواهیم بود.

ممی پور گفت: برای هرچه باشکوهتر برگزار شدن این جشنواره، در اسرع وقت فراخوان چهاردهمین جشنواره سراسری تئاتر کوتاه ارسباران پس از طی مراحل اداری به‌زودی منتشر شده و در خاتمه نیز آثار منتخب جشنواره در قالب کتاب چاپ می‌شود تا بتوانیم خروجی ارزشمندی برای این جشنواره تهیه کنیم.

دبیر اجرایی جشنواره عکاسی "کرونا را شکست می‌دهیم" نیز در این مراسم گفت: 86 اثر در بخش عکاسی حرفه‌ای و 87 اثر در بخش عکاسی با تلفن همراه به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود.

پرویز گلی‌زاده افزود: بعد از داوری مجموع آثار رسیده به دبیرخانه که با حضور معاون هنری و سینمایی اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و رئیس اداره ارشاد اهر انجام گرفت، سه اثر در بخش عکاسی حرفه‌ای و سه اثر در بخش تلفن همراه به عنوان آثار برتر شناخته شدند.

وی گفت: در این جشنواره، علی دایلاری اصل به عنوان نفر اول، مصطفی قربان‌موحد(عکاس خبرگزاری ایسنا) به عنوان نفر دوم و هادی برومند نژاد به عنوان نفر سوم در بخش عکاسی حرفه‌ای با دوربین انتخاب شده و حامد زارعی، معصومه ممشی و لیلی اسماعیلی اسکانلو در بخش عکاسی با تلفن همراه برگزیده شدند.

تصویر زیر توسط مصطفی قربان‌موحد ثبت شده و حایز رتبه دوم جشنواره در بخش حرفه‌ای شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha