• پنجشنبه / ۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۹
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99050201332
  • خبرنگار : 50042

استاندار گیلان:

ملاک ارزیابی مدیران انجام پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است

ملاک ارزیابی مدیران انجام پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است

ایسنا/گیلان استاندار گیلان با بیان اینکه ملاک ارزیابی مدیران انجام پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است، گفت: محور عملکرد همه دستگاه‌ها و فرمانداران علی الخصوص دستگاه‌های اقتصادی باید حول ۳۰ محوری که جهت تحقق جهش تولید به تایید رئیس جمهور رسیده، باشد.

ارسلان زارع امروز در جلسه شورای اداری استان گیلان که با حضور معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور و نماینده ولی فقیه گیلان در سالن غدیر استانداری برگزار شد، اظهار کرد: اقدامات ما دولتمردان باید منطبق با قانون و شرع باشد، از مدیران دستگاه‌های اجرایی و همه مسئولین و خدمتگزاران استان انتظار داریم بیش از گذشته این موضوع را نصب العین قرار دهند.

استاندار گیلان افزود: تنها راه پیکودن مسیر توسعه و شکوفایی استان در گرو وحدت، همدلی، وفاق، انسجام، تلاش و مشارکت مسئولان، مردم و اقضار مختلف در راستای اسناد بالادستی است که باید بیش از گذشته توجه و اهتمام شود.

زارع با بیان اینکه در سالی که با ابتکار مقام معطم رهبری به نام جهش تولید نامگذاری شده از همه دستگاه‌های اجرایی انتظار دارم کلیه امکانات و انتظارات خود را معطوف به تحقق این شعار بدارند؛ گفت: محور عملکرد همه دستگاه‌ها و فرمانداران علی الخصوص دستگاه‌های اقتصادی باید حول ۳۰ محوری که جهت تحقق جهش تولید به تایید رئیس جمهور رسیده، باشد. انتظار دارم پیگیری‌ها تسری یابد تا شاهد تحقق جهش تولید و شکوفایی استان باشیم.

وی با بیان اینکه ملاک ارزیابی مدیران انجام پروژه‌های اقتصاد مقاومتی و جهش تولید است، گفت: در سال پایانی دولت انتظار دارم مجموع فعالیت‌های دولت محقق و مستندسازی شود زیرا اقدامات دولت، اقدامات نظام جمهوری اسلامی است، لذا در سرعت‌کار، دقت، حساسیت، وقت‌شناسی و تلاش مدیران نباید لحظه‌ای غفلت شود.

استاندار گیلان با تاکید بر اینکه دولت و همه کارگزاران دولت موظف هستند تا آخرین لحظه ماموریت، وظایف و رسالت خود را انجام دهند، تصریح کرد: برای تحقق برنامه‌ها بانک‌ها به عنوان عاملی موثر و محرک تولید هستند که وظایفی دارند، به هیچ وجه نباید واحد دیگری به آمار واحدهای تولیدی تملک شده اضافه شود.

زارع با بیان اینکه برای پیشگیری از تغییر کاربری اراضی صنعتی مصوباتی را ابلاغ کردیم، افزود: در راستای واگذاری واحدهای تولیدی اولویت با سرمایه‌گذاران بومی استان است؛ برای جلوگیری از تبدیل مشکل به بحران واحدهای تولیدی فرمانداران محترم روزانه مراکز اشتغال خود را رصد کنند تا قبل از وقوع بحران، پیشگیری لازم انجام شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای آزادسازی سواحل، احیای تالاب‌ها به ویژه تالاب انزلی و عینک اقداماتی انجام شده و از سال گذشته بدون وقف هم استمرار داشته؛ لایروبی اقدامی امیدوارکننده است که ضمن انجام آن باید امور پیشگیرانه هم در حوزه تالاب اتفاق بیافتد. در سال ۹۸ مبلغ ۳۲ میلیارد تومان از منابع ملی جهت حفظ منابع طبیعی و تالاب تخصیص یافته بود که اجرا شد، اکنون ۱۶ میلیارد تومان پروژه در دست اجرا داریم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha