• جمعه / ۳ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۴
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99050301677
  • خبرنگار : 50046

درخواست های استاندار خراسان شمالی از وزارت بهداشت

درخواست های استاندار خراسان شمالی از وزارت بهداشت

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی صبح امروز(سوم مرداد ماه) در ستاد استانی مدیریت بیماری کووید۱۹ که در محل استانداری خراسان شمالی برگزار شد، از دکتر حریرچی معاون وزیر بهداشت، درمان و آموزش کشور جهت مبارزه با این بیماری درخواست هایی را مطرح کرد.

 دکتر محمد علی شجاعی در بیان این درخواست ها اظهارکرد: بخشی از نداشته های استان برای ادامه تاب آوری تامین شود ضمن اینکه درحوزه اعتبارات و تجهیزات نیازمند کمک در سطح ملی هستیم.

وی افزود: سپاه قول مساعد جهت ساخت بیمارستانی در شهرستان راز و جرگلان را داده طوری که زمین این بیمارستان هم آماده است و به زودی کار عمرانی آن را آغاز خواهیم کرد.

وی خاطرنشان کرد: نیاز به اعمال محدودیت های بیشتری با اختیارات استانی و با توجه به آمار دانشگاه علوم پزشکی استان هستیم که نیازمند همراهی بیشتر وزارت بهداشت هستیم.

شجاعی گفت: همچنین تصمیمات قاطعانه و محدود کننده برای عید قربان اعمال شود تا شاهد خاطره ای تلخ نباشیم.

وی تصریح کرد: کشور ایران با برنامه ریزی، تسلط، دانش و انسجام بین تمام اجزای حاکمیت در مقایسه با بسیاری از کشورهای برخوردار جهان در بحث مدیریت بیماری کرونا موفق عمل کرده است.

 استاندار خراسان شمالی گفت : در خراسان شمالی نیز با انسجام عملی در هر بحرانی، موفق عمل کردیم هرچند نداشته های استان در حوزه های مختلف بسیار است و همچنان به قوت خود باقیست اما با قدرت انسجام تمام مسئولان توانستیم بخشی از مشکلات را برطرف کنیم.

شجاعی افزود: سپاه با تولید و توزیع ماسک تمام روستاییان استان را از پک بهداشتی بهره مند کردند.

وی گفت: اگر نیروهای انتظامی، بسیج، سپاه، بانک ها و سایر دستگاه های اجرایی را در کنار خود نداشتیم نمی توانستیم بیماری کووید ۱۹ را به خوبی مدیریت کنیم.

شجاعی اظهارکرد: به رغم نداشته های بسیاری، مدیران استان در بحث مدیریت بیماری کرونا به گونه ای عمل کردند که گویا هریک رئیس دانشگاه علوم پزشکی هستند.

وی افزود: با همکاری بین دستگاهی و روحانیت نماز جمعه با رعایت پروتکل ها در مناطق مجاز برگزار و مناطق قرمز لغو شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha