• یکشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۵۲
  • دسته‌بندی: کردستان
  • کد خبر: 99050503197
  • خبرنگار : 50130

عضو هیئت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی:

راه اندازی دانشکده داروسازی کردستان در دستور کار است

راه اندازی دانشکده داروسازی کردستان در دستور کار است

ایسنا/کردستان نماینده مردم کردستان و عضو هیئت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی از پردیس دانشگاه علوم پزشکی کردستان بازدید کرد.

محسن فتحی در نشست هم اندیشی با رییس و معاونین دانشگاه علوم پزشکی کردستان ضمن قدردانی از تلاش ها و دلسوزی های مجموعه دانشگاه علوم پزشکی و کادر درمان در سنگر مقابله با کرونا، گفت: سختی کار حوزه سلامت در ماه های اخیر به خوبی به مردم نشان داده شد و همگی قدردان این زحمات هستیم.

وی با بیان اینکه کادر علوم پزشکی کردستان مطالبات به حقی دارند، افزود: کمیسیون بهداشت در کنار توجه به ارتقای سطح بهداشت، حمایت از کادر درمان را نیز وظیفه خود می داند.

عضو هیئت رییسه کمیسیون بهداشت و درمان مجلس شورای اسلامی بیان کرد: فضای آموزشی دانشگاه با استانداردهای امروزی فاصله زیادی دارد و می طلبد در قالب سند توسعه دانشگاه به این مهم توجه ویژه ای شود.

فتحی به دیدار هفته آینده با وزیر بهداشت اشاره کرد و گفت: در این دیدار که استاندار کردستان و هیئتی از سازمان برنامه و بودجه نیز حضور دارند تلاش می کنیم مسائل کلان حوزه سلامت استان از جمله تاسیس دانشکده داروسازی را نهایی کنیم.

نماینده مردم شهرستان های سنندج، دیواندره و کامیاران در مجلس شورای اسلامی افزود: تبدیل وضعیت نیروهای دانشگاه، ارتقای سطح رشته ها، افزایش مراکز پژوهشی و خوابگاهی از موارد و چالش های دانشگاه است که نیاز به پیگیری دارد.

وی پیگیری تدوین سند توسعه دانشگاه علوم پزشکی کردستان را از نقاط مثبت دوره مدیریت جدید این مجموعه عنوان کرد و گفت: با استفاده از نظرات کارشناسی و در قالب طرح هایی منسجم می توانیم ضمن بیان ظرفیت ها، رفع کاستی ها را نیز دنبال کنیم.

دکتر فتحی در پایان ثبات مدیریت در دانشگاه علوم پزشکی را از لازمه های توسعه آن عنوان کرد و اظهار داشت: بازی های سیاسی و خارج از رسالت اصلی دانشگاه نباید در این مجموعه جایی داشته باشد.

در بازدید دکتر فتحی از مجموعه دانشگاه، معاونین و مدیران واحدهای مختلف به بیان مشکلات و چالش های خود پرداختند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha