• یکشنبه / ۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۷:۳۵
  • دسته‌بندی: فرهنگ حماسه
  • کد خبر: 99050503515
  • خبرنگار : 71451

ارائه خدمات الکترونیک عامل سلامتی ایثارگران است

ارائه خدمات الکترونیک عامل سلامتی ایثارگران است

معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگرا ن استان مرکزی گفت:افزایش ارائه خدمات الکترونیکی به ایثارگران معزز آن‌هم در شرایط  کنونی با وجود ویروس کرونا تأثیر فراوانی بر سلامتی آن ها دارد.

به گزارش ایسنا، قربانعلی جدیدی با گرامیداشت سالروز عملیات مرصاد و یاد و خاطره شهدای این عملیات، بیان کرد: داشتن روحیه انقلابی کارکنان نتیجه توکل به خدا، وحدت، تلاش صادقانه و پشتکار مضاعف است. کار کردن در بنیاد توفیق بزرگی است؛ زیرا کارکنان این نهاد به خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران که عزیزترین قشر جامعه هستند، خدمات ارایه می‌دهند و این تکریم و احترام نشان دهنده پایبندی به ارزش‌هاست.

جدیدی افزود: تمامی کارمندان بنیاد شهید و امور ایثارگران باید با استفاده از ظرفیت‌های مختلف در خدمات‌رسانی شایسته به ایثارگران تلاش کنند تا با کسب رضایت این عزیزان، رضایتمندی خداوند متعال را به‌دست آورند.


وی ضمن ابراز رضایتمندی از فعالیت‌های کارکنان بنیاد مرکزی گفت: خدمت به بهترین انسان‌ها شوق خدمت را بیشتر می‌کند و موجب افزایش انگیزه در خدمات‌رسانی است؛ برای همین باید با بسیج تمام امکانات و برنامه‌ریزی مشخص، مشکلات و نیازهای آنان شناسایی و برای رفع آن اقدام شود.


معاون توسعه مدیریت و منابع بنیاد شهید و امور ایثارگرا ن استان مرکزی با اشاره به موضوع تحقق دولت الکترونیک و ارائه خدمات غیرحضوری به ایثارگران،یادآور شد: افزایش ارائه خدمات الکترونیکی به ایثارگران معزز آن‌هم در شرایط  کنونی با وجود ویروس کرونا تأثیر فراوانی بر سلامتی آن ها دارد.


جدیدی گفت: انتظار می‌رود همکاران با ارائه خدمات هدفمند خصوصا به‌صورت الکترونیکی در کوتاه‌ترین زمان ممکن و ارائه طرح‌های توسعه‌ای برای خدمت‌رسانی مطلوب‌تر به خانواده‌های معزز شهدا و ایثارگران تلاش کنند؛ چراکه تمام مردم ایران، امنیت، آبادانی و پیشرفت کشور را مرهون جان‌فشانی‌ها و ایثار این عزیزان هستند.
انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha