• دوشنبه / ۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۲۲:۵۱
  • دسته‌بندی: رسانه
  • کد خبر: 99050604545
  • منبع : صدا و سیما

عذرخواهی شبکه یک از «پرسپولیس»

عذرخواهی شبکه یک از «پرسپولیس»

روابط عمومی شبکه یک سیما در خصوص اتفاق پیش آمده در برنامه امروز «صبح بخیر ایران» از طرفداران پرسپولیس پوزش خواسته و دلجویی کرد.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سیما، متن پیام روابط عمومی شبکه یک سیما بدین شرح است:

با تبریک چهارمین قهرمانی پیاپی تیم فوتبال پرسپولیس به کادر حرفه‌ای و هواداران پرشور این تیم بزرگ‌ به آگاهی می‌رساند شبکه یک سیما که شعارش شبکه هر ایرانی است خود را متعلق به تمامی مردم شریف ایران می‌داند. اخلاق و رفتار محترمانه سرلوحه تمامی برنامه سازان این شبکه است. اتفاق رخ داده در برنامه صبحگاهی برخلاف دیدگاه شبکه و صرفا اشتباه شخصی مجری برنامه بوده است و با وجود عذرخواهی مجری، بلافاصله بعداز بیان آن به مجری و گروه برنامه ساز تذکر جدی داده شده است .
روابط عمومی شبکه یک سیما به دلیل این اتفاق نادرست توسط مجری برنامه صبحگاهی، از هواداران و بازیکنان باشگاه بزرگ پرسپولیس پوزش و دلجویی می کند.

به گزارش ایسنا، در برنامه امروز  «صبح بخیر ایران» مجری برنامه با ورود به اظهانظرهای هواداری، قهرمانی پرسپولیس در لیگ برتر را به دخالت وزیر ورزش در این نتایج مربوط دانست که پس از این اظهارنظر باشگاه پرسپولیس اعلام کرد تا زمان عذرخواهی صداوسیما این باشگاه هیچ‌گونه همکاری با صداوسیما نخواهد داشت.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha
avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۶ ۲۳:۰۷

چرا وقتی به استقلال توهین میشه عذرخواهی نمی کنن؟

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۰۹:۳۸

بعضی با اینکارها خود را مطرح می کنند

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۰۰:۰۲

با این شرایط کاملا ناعادلانه و یکطرفه انتظار دارید قرمزها هرسال قهرمان نشن؟ همین حمایتهای صداوسیما رو تعمیم بدین به فدراسیون وزارت و داوران وووو... چرا وقتی اصالت وتاریخ ولوگو باشگاه استقلال به طور علنی مورد تمسخر چندین باره مجریان صداوسیما قرار گرفت خبری از عذرخواهی رسمی نبود!!! این تفاوت نگاه مبارزه رو ناعادلانه میکنه.. فراری دادن استراماچونی هم یک نمونه از این شرایط نابرابر بود... قطعا هوادار منطقی پرسپولیس هم از این همه تبعیض ناراضی و این قهرمانی های داخلی آنچنان به دلشون نمیشینه! ظلم پایدار نیست!

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۰۱:۰۳

اتفاقا آنچنان به دل میشینه که درک کردنش برای غیر پرسپولیسها قابل هضمش کرده که حتی اختلاف ۱۷ امتیازی رو با پارانویا جور دیگری میبییند.‌

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۰۷:۵۸

حق گرفتنی است نه دادنی. اوضاع تیم استقلال هم با نگاه به خودش درست میشه نه فرافکنی. تا زمانی که دیگران را مسئول اشتباهات خودمان بدانیم سالهای سال در همین وضع باقی خواهیم بود.

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۰۸:۵۷

اگه خودتونو به خواب نزنین ، اینکه علیرغم تخلف استقلال ، بازی با پارس ۳ هیچ نمیشه و واضح حق فولاد رو میخورند ، یعنی اینکه دستی حامی این تیمه تا زورکی سهمیه بگیره . لطفا بیدار بشین ... ایسنا لطفا تائید و منتشر کن .

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۰۹:۰۷

شمابه جای نالیدن به فکر ساختن تیمتون باشید.خوب تلاش کنید تا شاید به گردپای پرسپولیس برسید. به قول معروف پنیررایگان فقط تو تله موش پیدا میشه

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۰۹:۱۲

با مظلوم نمایی قهرمانی جانانه پرسپولیس را زیر سوال نبر

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۰۹:۱۳

استقلال قدرت داره از خودش دفاع کنه این عذر خواهی به قدرت پرسپولیس بر می گرده و ربطی به جای دیگر ندارد

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۰۹:۱۵

قهرمانی حق پرسپولیسه

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۱۰:۲۰

متاسفم برای هواداران جدید استقلال! مسولیت پذیر باشید، رییس جمهور سابق علنا طرفدار استقلال بود، بدترین مدیران را گذاشتند برای پرسپولیس، رحیمی، رویانیان، سیاسی وغیره، پدر پرسپولیس را در آن سالها درآوردند! ما گفتیم وزیر استقلالی؟ شما از داخل مشکل دارید، اختلاف هست بین طرفدارها، پیشکسوتان و مربیان استقلالی! برانکو 10 ماه حقوق نگرفت ولی ول نکرد برود، کالدرون تا نیم فصل صبر کرد، ولی جناب استرا را فراری دادند؟! شوخی می کنید! خودش گنجایش نداشت و همه اش از شخصیت ایتالیای اوست. داور، وزیر ورزش، صداو سیما، رییس جمهور و بقیه بر علیه استقلال؟! چه زمانی می خواهید بزرگ شوید؟! استقلالی های قدیم اینطور نبودند! خود شما باعث مسخره کردن لوگو و سابقه تان می شوید، وقتی طرفداران همدیگر را مسخره می کنند، آخرش همین می شود. اصلا همه اینها برای سرگرمی شماست که به مشکلات روزانه مملکت فکر نکنید و وارد این حاشیه ها شوید. کمی فکر کنید، دید خود را بازترکنید. محدود فکر نکن.

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۱۴:۵۵

با سلام کاش ما ایرانی‌های یاد بگیریم وقتی موفقیت یک شخص، یک نهاد یک تیم و ... رو می‌بینیم به جای بی ارزش کردن اون موفقیت سعی کنیم خودمون هم موفق باشیم. این که یک تیم یا یک شخص می‌تونه موفق باشه نباید باعث هجمه بر علیه باشه ای کاش بخل حسد از ما ایرانی‌ها به دور باشه.

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۱۵:۲۶

خیلی ضعیف هستی این کارای شما فقط باعث میشه روز به روز انگیزه پرسپولیسی ها زیاد بشه یاد بگیرید تو زمین پاسخ بدید برید به همون چهارجانبه اتون بنازید که با وجود تیم هایی مثل تولی پرس قهرمان شدید به قول اون بچه دهه نودی که گفت سلامتی استقلال که از وقتی به دنیا اومدم قهرمانیش رو ندیدم وقتی گل 40متری میخورید هم وزیر مقصره جمعش کنید بابا

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۰۷:۵۶

شوخی با احساسات هوادارن تیمهای بزرگی مثل پرسپولیس و استقلال و تراکتورسازی و هر تیم دیگر کار یک انسان بالغ باشعور نیست. امیدوارم با ایشون برخورد جدی صورت بگیره و به یک عذرخواهی ساده ختم نشه. ما همینجوری هم از رسانه میلی دل خوشی نداریم

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۰۸:۳۶

جالبه صدا سیما از هیشکی عذرخواهی نمیکنه از اینا میکنه. خوداین قضیه نشون میده چرا این باشگاه باید 4 سال قهرمان بشه فضای یکطرفه که اگه توش یه چیزی بگی باید عذر خواهی کنی.

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۱۰:۱۱

خب درست گفته مجری ...

avatar
۱۳۹۹-۰۵-۰۷ ۱۱:۰۸

شما استقلالیها خیال می کنید تیمی که قهرمان شده،کار وزیره.کافر همه را به کیش خویش پندارد.شما ناکامی های خود را گردن دیگران می اندازید و برای موفقیت و رفع مشکلات تیمتون تلاش نمی کنید.مثلا آقای حسینی از 50 متری گل می خوره و یا آقای کریمی پنالتی خراب می کنه و... همه اش کار وزیره.یک کمی فکر و اندیشه در مورد عدم موفقیت تیم،باعث بر طرف شدن مشکلات و تقویت نقاط ضعف تیم میشود. التماس تفکر و اندیشه بیشتر برای موفقیت در آینده ای روشن و پر امید.