• چهارشنبه / ۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۴۲
  • دسته‌بندی: هرمزگان
  • کد خبر: 99050805891
  • منبع : نمایندگی هرمزگان

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس:

در گروه مناسبی قرار گرفتیم/ساحلی بازان شهرداری بندرعباس همواره مدعی هستند

در گروه مناسبی قرار گرفتیم/ساحلی بازان شهرداری بندرعباس همواره مدعی هستند

ایسنا/هرمزگان سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه در فصل جاری تمامی بازیکنان و کادرفنی از نفرات بومی خواهند بود، خاطرنشان کرد: امسال سعی کردیم با تلفیق بازیکنان با تجربه و جوان حضوری موفق به‌عنوان نماینده استان هرمزگان داشته باشیم.

حمید رضایی پور در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص قرعه‌کشی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور، افزود: خوشبختانه در گروه مناسبی قرار گرفتیم و از تیم‌های حاضر در گروه هم شناخت دارم و هم از قرار گرفتن در این گروه رضایت دارم.

وی با بیان اینکه شانس صعودمان به دور بعد مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور زیاد است، تصریح کرد: به‌طور حتم شهرداری بندرعباس هرساله یکی از تیم‌های مدعی بوده و خواهد بود و امسال هم با حمایت‌های شهردار و مدیرعامل باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری بندرعباس این رویه را ادامه خواهیم داد.

رضایی پور با اشاره به اینکه از تمامی بازیکنان و اعضای کادرفنی تست کرونا گرفته شد، خاطرنشان کرد: خوشبختانه تمریناتمان را آغاز کرده‌ایم و گرچه از برنامه اصولی جهت آماده‌سازی به دلیل دیر آغاز شدن تمرینات کمی عقب هستیم اما امیدوارم با تلاش دوچندان بازیکنان این عقب‌ماندگی را جبران کنیم.

وی با بیان اینکه متأسفانه دو بازیکن کلیدی‌مان را پیش از شروع کارمان از دست دادیم، عنوان کرد: احسان درا به عضویت تیم پارس جنوبی و رضا امیری به عضویت تیم گلساپوش یزد درآمدند و این موضوع پیش از عقد قرارداد با بنده صورت گرفت و از جدا شدن این دو بازیکن ناراحتم.

سرمربی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس با اشاره به اینکه در فصل جاری تمامی بازیکنان و کادرفنی از نفرات بومی خواهند بود، خاطرنشان کرد: امسال سعی کردیم با تلفیق بازیکنان با تجربه و جوان حضوری موفق به‌عنوان نماینده استان هرمزگان داشته باشیم.

وی در پایان در خصوص زمان آغاز مسابقات لیگ برتر گفت: پیش از این اعلام‌شده بود ۱۹ و ۲۰ مرداد مسابقات آغاز خواهد شد که البته بعید می‌دانم مسابقات رأس زمان مقرر برگزار شود.

به گزارش ایسنا، فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور با شرکت ۱۲ تیم در سه گروه ۴ تیمی و به‌صورت متمرکز (رفت‌وبرگشت) برگزار می‌شود. در پایان مسابقات مرحله نخست تیم‌های اول و دوم هر گروه به همراه ۲ تیم برتر سوم گروه‌ها به مرحله دوم صعود می‌کنند. تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در گروه نخست با تیم‌های پارس جنوبی نایب‌قهرمان فصل گذشته، شاهین خزر رودسر و منطقه آزاد چابهار هم‌گروه شد. در این گروه تیم شاهین خزر رودسر میزبان دور رفت و پارس جنوبی بوشهر میزبان دور برگشت خواهد بود.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha