• یکشنبه / ۱۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۱۳
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99051208490
  • خبرنگار : 50024

بخشی از مشکل آب شرب کرج با راه‌اندازی ۵ چاه جدید رفع می‌شود

بخشی از مشکل آب شرب کرج با راه‌اندازی ۵ چاه جدید رفع می‌شود

ایسنا/البرز مدیر آبفای کرج با بیان اینکه قطعی آب آن هم در گرمی هوا بار روانی مضاعفی به مردم وارد می کند، گفت: واقعا تحمل قطعی آب در گرمای تابستان بسیار سخت است بر این اساس از شهروندان درخواست می شود در کنار آبفا باشند و تا جایی که می توانند در مصرف آب صرفه جویی کنند.

شهرام حافظ در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در دو ماه خرداد و تیر میزان مصرف آب مشترکان البرزی به طور متوسط در مقایسه با مدت مشابه سال قبل حدود ۱۰ درصد افزایش داشته است.

وی ادامه داد: البته در برخی روزهای پیک مصرف، این افزایش به ۲۰ درصد هم رسیده که متاثر از شیوع بیماری کرونا، گرمی هوا و افزایش جمعیت در برخی نقاط کرج بوده است.

وی توضیح داد: از سال گذشته تا کنون جمعیت کمالشهر ۲۰ درصد و ماهدشت نیز ۱۰ درصد افزایش داشته که این امر خواه ناخواه بر افزایش مصرف آب تاثیر می گذارد.

این مسئول با اشاره به اقداماتی که برای کاهش قطعی آب در مناطق مختلف کرج صورت گرفته، اضافه کرد: هفته گذشته شاهد قطعی مکرر آب در برخی مناطق از جمله مهرشهر بودیم که این امر نارضایتی شهروندان را درپی داشت.

وی اضافه کرد: برای حل این مشکل با همکاری بخش خصوصی و شهرداری چهار حلقه چاه پس از انجام عملیات فنی و بررسی کیفیت و استاندارد آب، وارد مدار مصرف شد.

حافظ توضیح داد: این چهار حلقه چاه به صورت کمکی است و هر زمان یکی از چاه‌های مهرشهر از مدار خارج شود، این چاه‌ها به کمک می‌آیند.

مدیر آبفای کرج اضافه کرد: تا پایان هفته هم یک چاه جدید در ماهدشت هم وارد مدارد می‌شود و با تامین بخشی از آب مورد نیاز این شهر بخشی از مشکلات پیش آمده را حل می کند.

وی افزود: با توجه به اینکه در تعطیلات اواخر هفته شاهد افزایش میزان مصرف آب از سوی مشترکان به واسطه در خانه ماندن آنها هستیم، درخواست می‌شود مردم در مصرف آب مدیریت بهتری داشته باشند تا بتوانیم این تابستان را با کمترین مشکل سپری کنیم.

حافظ با بیان اینکه قطعی آب آن هم در گرمی هوا بار روانی مضاعفی به مردم وارد می کند، گفت: واقعا تحمل قطعی آب در گرمای تابستان بسیار سخت است بر این اساس از شهروندان درخواست می شود در کنار آبفا باشند و تا جایی که می توانند در مصرف آب صرفه جویی کنند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha