• پنجشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۳۴
  • دسته‌بندی: زنجان
  • کد خبر: 99051612273
  • خبرنگار : 50165

در دومین جشنواره کشوری نیرو و رسانه؛

خبرنگار ایسنای زنجان برگزیده شد

خبرنگار ایسنای زنجان برگزیده شد

ایسنا/زنجان خبرنگار ایسنا (منطقه زنجان)، در دومین جشنواره نیرو و رسانه، خبرنگار برتر حوزه‌ نیرو و رسانه شد.

در دومین جشنواره نیرو و رسانه که مراسم اختتامیه آن شامگاه روز گذشته (۱۵ مردادماه) برگزار شد، ۵۵۷ اثر در قالب گزارش، تیتر و خبر، مصاحبه، مقاله و سرمقاله و یادداشت، کاریکاتور و طنز مکتوب و رادیویی، عکس و اینفوگرافی و موشن‌گرافی به دبیرخانه جشنواره رسید که این آثار در دو مرحله داوری شد.

در مرحله نخست داوری، ۴۶۲ اثر و در مرحله دوم داوری ۲۳۹ اثر از سوی هیئت داوران شایسته ارزیابی تشخیص داده شده‌ که از این میان ۴۰ اثر حائز رتبه‌های نخست تا سوم شد. در آیین پایانی این جشنواره که روز چهارشنبه برگزار شد، برترین‌ها در موضوع‌های مختلف معرفی و از آن‌ها تقدیر شد. وزیر نیرو نیز در این آیین از برگزیدگان استانی به صورت ویدئوکنفرانسی تقدیر کرد.

در بخش خبر رتبه نخست به «عبور مارپیچ از فراز تحریم‌ها با پمپ ایرانی» اثر مهدی جعفری از استان قم رسید. «خانوار در اسحاق‌آباد گرفتار تحریم آب و برق و گاز ۱۵۰» اثر سمانه راسخی از استان خراسان رضوی و «تدوین استانداردهای استفاده از لجن فاضلاب برای تولید کود کشاورزی» اثر سیداحمد طبایی از استان تهران رتبه دوم را بهدست آورد. رتبه سوم در این بخش به اثر «آب هزار مسجد در گذر هزار ابهام» زهرا اسکندریان از استان خراسان‌رضوی و «مخازن سدهای کردستان به صورت شبانه روزی کنترل و مدیریت می‌شود» اثر عدالت ناصری از استان کردستان رسید.

در بخش گزارش مکتوب، رتبه نخست به «آب به شرط شناسنامه» اثر سعیده آل‌ابراهیم از استان خراسان ‌رضوی تعلق گرفت. رتبه دوم به «آن چه نادیدنی است، آن دیدم» اثر حلیمه خادمی از استان مازندران و «به سختی آب خوردن - غصه‌های قمصر خراسان» اثر سمیرا شاهیان از استان خراسان‌رضوی و رتبه سوم به «دلبران: همچنان محروم از آب / مردم دردشان از بی‌مسئولیتی است» اثر زیبا امیدی‌فر از استان کردستان رسید.

در بخش مقاله و سرمقاله نیز رتبه نخست به «صنعت تصفیه: کلید چرخه زندگی آب - رشد نامتوازن منابع آبی و جمعیت مصرف‌کننده اثر کامران نرجه از استان تهران رسید و رتبه دوم به «صورت بی صورت دانشگاه در تصمیم گیری مدیریت بحران» اثر زهرا مختاری از استان خراسان‌رضوی و رتبه سوم به «کرمانشاه همچنان تشنه، چرا؟!» اثر شهلا مرادی از استان کرمانشاه رسید.

همچنین در بخش یادداشت «امنیت غذایی در گرو امنیت آبی» اثر احمد منزه از استان اصفهان، «چگونه ساعت‌های آبی شنی شدند» اثر مسعود بهاری از استان تهران و «سال آبی جدید و تمهیداتی که باید اندیشید» اثر کامران نرجه از استان تهران به ترتیب اول تا سوم شدند.

در بخش مصاحبه نیز رتبه نخست به  «زنگ پایان بی‌اعتنایی به توسعه پایدار» اثر امین شول از استان تهران، رتبه دوم به «سیلاب‌های بهاری زمین را سیراب نکرد» اثر عطیه لباف از استان تهران و رتبه سوم به‌طور مشترک به «تماشای زخم زمین» اثر مسعود سلطانی از استان خراسان‌رضوی و «قبض گرفتگی مشترگان پرمصرف» اثر پریسا یوسفی از استان زنجان رسید.

در بخش تیتر کسی حائز رتبه نخست شناخته نشد و رتبه دوم به «سفره‌های زیرزمینی هر روز آب می‌روند» اثر مهدی جعفری از استان قم و رتبه سوم به «یک دریا پر از رویا» اثر وحید حاج‌سعیدی از استان گلستان و «آب دزدها تابستان را تشنه‌تر کرده‌اند» اثر هدی رضوانی‌پور از استان کرمان رسید.

رتبه نخست در بخش تلویزیون، مجتبی روحی با موضوع «فرونشست» از استان تهران و رتبه دوم به محمدامین رمضانی با موضوع «شالی پوشالی» از استان اصفهان و آسیه سلیمی با موضوع «مدیریت مصرف» از استان تهران و  رتبه سوم نیز به صابر چهری با موضوع «در خانه رود» از استان کرمانشاه و مجید ایل‌بیگی با موضوع «تالاب‌ها» از استان البرز رسید.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha