• پنجشنبه / ۱۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۲۲:۳۵
  • دسته‌بندی: گیلان
  • کد خبر: 99051612486
  • خبرنگار : 50039

اولین میدان خبرنگار استان گیلان در آستارا رونمایی شد

اولین میدان خبرنگار استان گیلان در آستارا رونمایی شد

ایسنا/گیلان در آستانه فرارسیدن ۱۷ مرداد، "روز خبرنگار" اولین میدان خبرنگار استان گیلان در بندر مرزی آستارا رونمایی شد.

آرش جوهری، مسئول بسیج رسانه شهرستان آستارا در آیین رونمایی از این میدان، اظهار کرد: میدان فوق به پاس تقدیر از احساس مسئولیت اصحاب قلم و رسانه در عمران و آبادانی و توسعه کشور، با همت بسیج رسانه شهرستان مرزی بندر آستارا و با همکاری سپاه ناحیه، شهرداری و شورای اسلامی شهر آستارا در این بندر مرزی نام‌گذاری شد.

وی ادامه داد: ترویج فرهنگ ایثار، شهادت و شهادت‌طلبی و ارج نهادن به مقام خبرنگاران به عنوان افسران جنگ نرم بنا به فرموده مقام معظم رهبری، سبب گردید تا نام یکی از میادین در خیابان اصلی شهر به نام "خبرنگار" مزین شود.

جوهری اضافه کرد: این میدان با ۶۲۰ متر مساحت در ابتدای ضلع شمالی بلوار بسیج این شهر توریستی و گردشگری واقع شده است.

جواد معیتی، شهردار بندر آستارا در این مراسم خاطرنشان کرد: به پیشنهاد بسیج رسانه شهرستان آستارا نامگذاری اولین میدان خبرنگار استان گیلان در آستارا به نام "میدان خبرنگار شهید محمود صارمی" خبرنگار شهید خبرگزاری جمهوری اسلامی "ایرنا" که در سال ۷۷ در کنسولگری جمهوری اسلامی ایران در افغانستان به دست تروریست های طالبان به شهادت رسید، در این شهر انجام شد.

وی افزود: خبرنگاران شهرستان نقش مهمی را توسعه و عمران و آبادانی آستارا داشته اند و به حق زبان گویای جامعه و حلقه ارتباطی مردم و مسئولان هستند و این نام گذاری اقدامی کوچک در مقابل خدمات بزرگ این قشر است.

به گزارش ایسنا، در آیین مذکور حجت السلام و المسلمین کاظم حافظ نیا "امام جمعه آستارا" و سرهنگ پاسدار بهزاد قنبری "فرمانده سپاه آستارا" و جمع کثیری از خبرنگاران خبرگزاری ها در این شهرستان، مدیران مسئول و سردبیران نشریات محلی و اقشار مختلف مردم حضور داشتند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha