• یکشنبه / ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۵:۵۴
  • دسته‌بندی: همدان
  • کد خبر: 99051913937
  • خبرنگار : 50242

فرمانده انتظامی تویسرکان:

آماده جمع آوری معتادان متجاهر تویسرکان هستیم

ایسنا/همدان فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان با بیان اینکه در کشف جرم و جنایات در شهرستان از رتبه خوبی در استان برخوردار هستیم، گفت: هدف اصلی نیروی انتظامی آموزش، فرهنگسازی و پیشگیری از وقوع جرم و جنایت است.

سرهنگ محمد معصومی یکشنبه ۱۹ مرداد در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: نیروی انتظامی تویسرکان در امر کشفیات جرم و جنایت، دستگیری سارقان و جمع آوری معتادان متجاهر در استان رتبه اول را داراست و خدمتگزاران نیروی انتظامی با تلاشهای شبانه روزی در حفظ امنیت مردم عزیز می کوشند و از شهرستان های شاخص در سطح استان هستیم.

وی ادامه داد: در مبارزه و پیشگیری از سرقت اقدامات خوبی در شهرستان صورت گرفته است به طوریکه در چهارماهه امسال شاهد افزایش ۵۰ درصدی کشفیات هستیم و سارقانی را دستگیر کرده ایم که به ۳۲ فقره و ۲۵ فقره سرقت اعتراف کردند.

معصومی در ادامه گفت: برقراری امنیت محیط و مبارزه با قاچاق کالا در سطح شهرستان به خوبی انجام شده به طوریکه افزایش ۱۵۰ درصدی مبارزه با قاچاق کالا داشتیم و چندین انبار که اقلام اساسی مورد نیاز مردم را احتکار کردند، شناسایی و با آنها برخورد شده است و این کشفیات هنوز ادامه دارد.

وی اعلام کرد: خوشبختانه با  کاهش ۱۰۰ درصدی تصادفات منجر به فوت در داخل شهرستان مواجه هستیم و به جرأت می توان گفت هیچ‌تصادف منجر به مرگ درون شهری نداریم.

فرمانده انتظامی شهرستان تویسرکان خاطرنشان کرد: فرهنگسازی در بحث راهنمایی و رانندگی بیشتر از مقابله کارساز است و رعایت  قوانین به نفع خود مردم است، اگر مردم قوانین را رعایت کنند نیاز به برخورد با آنها نیست که اصحاب رسانه و دستگاههای فرهنگی در بحث اغناسازی مردم نقش بسزایی دارند.

معصومی بیان کرد: ما در کنار مردم و حامی مردم هستیم، همه مردم نیز باید کمک کنند تا با اجرای قانون و پیشگیریهای وضعی در حفظ جان و اموال خودشان کوشا باشند و نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان در مقوله رضایتمندی همشهریان رتبه اول را در استان کسب کرده است.

معصومی در ادامه گفت: نیروی انتظامی آمادگی جمع کردن معتادان متجاهر را دارد اما با توجه به بستن کمپ ها به خاطر کرونا و نبود فضای مناسب برای نگهداری این قشر، این امر در حال حاضر برای ما مهیا نیست و اگر مسئولان با ما در امر اسکان مناسب معتادان همکاری کنند در زمانی کمتر از  ۲۴ ساعت تمامی این افراد را جمع آوری خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری مطرح کرد: در امر مبارزه با قاچاق چوب شهرستان اقدامات و کشفیات خوبی داشتیم و با کمک پلیس پاوا و دیگر ادارات چوب فروشان را ساماندهی کردیم و همچنین در موضوع خروج طیور و احشام در شب و به صورت قاچاق نیز وارد عمل شده و اجازه این کار برای هیچ‌شخصی  داده نمی شود.

معصومی همچنین اظهار کرد: در مجموع آیتم های مختلف نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان توانست در سال ۹۸ رتبه اول استان را کسب کند و تمامی قتلهای انجام شده در شهرستان با روشهای تحقیق علمی در اسرع وقت کشف، شناسایی و قاتلان دستگیر شده اند.

وی در پایان یادآور شد: نیروی انتظامی از حمایت مردم، قانون و مقام معظم رهبری برخوردار است و از انجام وظیفه برای برقراری امنیت هیچ  ترس و واهمه ای  از کسی ندارد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha