• سه‌شنبه / ۲۱ مرداد ۱۳۹۹ / ۰۹:۴۲
  • دسته‌بندی: آذربایجان غربی
  • کد خبر: 99052115193
  • منبع : نمایندگی آذربایجان غربی

فرمانده انتظامی شهرستان:

امسال سرقت در سلماس ۱۲ درصد کاهش یافت

امسال سرقت در سلماس ۱۲ درصد کاهش یافت

ایسنا/آذربایجان غربی فرمانده انتظامی سلماس گفت: در سلماس وضعیت سرقت در ۴ماه نخست سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۲ درصدی دارد.

سرهنگ رمضان فتح الهی امروز ۲۱مرداد در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه سلماس افزود: در  سال جاری آمار تصادفات فوتی در سطح شهرستان ۴۴ درصد کاهش داشته و تعداد متوفی های این حوادث هم ۴۰ درصد کاهش دارد.

فرمانده انتظامی شهرستان سلماس با بیان اینکه در تصادفات جرحی سطح شهرستان۲۱ درصد و تعداد مجروحین ۲۸درصد کاهش داشته، تصریح کرد: در سلماس وضعیت سرقت در ۴ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته کاهش ۱۲ درصدی دارد.

وی خاطرنشان کرد: در حوزه جرایم مالی و اقتصادی، متاسفانه تعداد پرونده های مرتبط با این حوزه در سلماس افزایش دارد و نیاز است خبرنگاران در بحث آگاهی بخشی و اطلاع رسانی موارد پیشگیری از وقوع جرایم سایبر و کلاهبرداری و برداشتهای اینترنتی بیشتر واردعمل شده و نقش خود را موثرتر ایفا کنند.

سرهنگ فتح الهی افزود: با تلاش های شبانه روزی ماموران پلیس آگاهی سلماس ،سه سارق اهل آبادان که در این شهرستان اقدام به زورگیری و سرقت خودرو کرده بودند در زنجان دستگیر شده و پس از بازگرداندن به سلماس و تکمیل پرنده تحویل مراجع قضایی شدند.

وی بیان کرد: سه سارق اهل شهرستان شبستر که خودرویی در تهران سرقت و قصد ورود به سلماس داشتند در ایستگاه بازرسی رختار شناسایی و دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان با بیان اینکه خبرنگاران طلایه داران روشنگری و آگاهی بخشی در جامعه هستند و در پرورش روحیه مطالبه گری و انتقادات اخلاق مدارانه نقش بسزایی دارند، تصریح کرد:  در شرایطی که جهان با بیماری کرونا دست و پنجه نرم می کند ، فعالیت های خبرنگاران در راستای اطلاع رسانی و فرهنگسازی مقابله با این بیماری منحوس بسیار ملموس و قابل توجه است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha