• چهارشنبه / ۲۲ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۳:۳۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99052216479
  • خبرنگار : 50214

مدیر کل کمیته امداد یزد خبر داد

تداوم رزمایش ایران همدل در استان یزد با اجرای طرح اطعام حسینی

تداوم رزمایش ایران همدل در استان یزد با اجرای طرح اطعام حسینی

ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد گفت: در ادامه رزمایش ملی ایران همدل طرح «اطعام حسینی» با همراهی مردم عاشورائی استان یزد و بهره‌مندی از ظرفیت ماه‌های محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای اطعام نیازمندان استان اجرا می‌شود.

«محمد شجاعان» با بیان اینکه یکی از مهمترین آداب و رسوم عزاداری موضوع اطعام و نذری دادن به ویژه در ایام ماه محرم و صفر است، گفت: در ادامه رزمایش ملی ایران همدل طرح «اطعام حسینی» با همراهی مردم عاشورائی استان یزد و بهره مندی از ظرفیت ماه های محرم و صفر و ایام سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) برای اطعام نیازمندان استان اجرا می‌شود.

وی افزود: مردم پرشور و شعور استان یزد در راه کمک به نیازمندان از هیچ کوششی دریغ نمی کنند و در رزمایش گسترده مواسات و همدلی در قالب طرح های «اطعام مهدوی» درماه مبارک رمضان و «اطعام علوی» در روز عید غدیر خم مشارکت و همکاری خوبی داشتند و در ادامه امیدواریم در طرح «اطعام حسینی» در ماه محرم و صفر نیز با این نهاد همدل و همراه باشند.

مدیر کل کمیته امداد استان ادامه داد: این نهاد در نظر دارد نذورات و کمک های مردمی در ماه محرم و صفر را برای رفع نیازهای معیشتی، بهداشتی و درمانی خانواده های نیازمند هدایت کند و از مشارکت تمام نیکوکاران، خیران، هیات های مذهبی در این راستا استفاده کند.

وی تصریح کرد: در این رزمایش نیازهای معیشتی جامعه هدف در قالب طبخ غذای گرم و بسته‌های ارزاق(غذایی) با تمرکز بر اطعام نیازمندان اولویت‌گذاری شده است.

شجاعان افزود: بهره گیری از تمامی ظرفیت های اجتماعی، فرهنگی و اقتصادی اعم از خیران، اصناف، مراکز نیکو کاری، موسسات خیریه، نهادها و سازمان‌ها، شرکت‌های صنعتی، هیات‌های مذهبی، مساجد، حسینیه‌ها، بقاع متبرکه و آستان مقدس امامزادگان نیز در اجرای این مرحله رزمایش همچنان مورد نظر است.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کمیته امداد استان یزد، این مسئول در پایان تصریح کرد: امکان پرداخت کمک‌ها و نذورات از طریق شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۸۱۳۶۷۷۷۷۷۷ و همچنین پایگاه‌های اینترنتی emdad.ir و hamsofreh.ir فراهم است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha