• شنبه / ۲۵ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۳۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99052517999

آزادی یک محکوم مالی در ابرکوه به همت یک موسسه خیری

آزادی یک محکوم مالی در ابرکوه به همت یک موسسه خیری

ایسنا/یزد یک محکوم مالی در ابرکوه با بدهی بالغ‌ بر سه میلیارد و ۱۳۰ میلیون ریال و پس از تحمل ۴۲ ماه حبس به همت خیرین و ستاد دیه استان و با محوریت موسسه خیریه «آوای درون زندگی کویر» آزاد شد.

«ملیحه غلامزاده» مدیر عامل ایم موسسه خیریه در گفت‌وگو با ایسنا در این خصوص اظهار کرد: به همت کمیته صلح و سازش ستاد دیه استان مبلغ یک میلیارد و ۲۱۰ میلیون ریال از مبلغ این بدهی از سوی شکات پرونده مورد گذشت واقع شد و با پرداخت یک میلیارد و ۹۲۰ میلیون ریال باقیمانده، زمینه آزادی این محکوم مالی از زندان فراهم گردید.

وی با اشاره به آغاز فعالیت این موسسه در حوزه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی از سال ۱۳۹۷، گفت: اعضای این موسسه در سال جاری با هدف آزادی محکومین مالی، تصمیم به همکاری با ستاد دیه استان و جذب کمک‌های خیرین گرفتند و تاکنون موفق به آزادی یک محکوم مالی غیر عمد با جذب حمایت‌های مردمی شدند.

نماینده سمن‌های شهرستان ابرکوه با گرامیداشت ۲۲ مرداد روز ملی سازمان‌های مردم‌نهاد و مشارکت‌های اجتماعی، افزود: مؤسسات مردم‌نهاد، سازمان‌های خودجوش مدنی هستند که احساس مسئولیت را وظیفه و دستیابی به آرمان‌های جامعه عاری از مشکلات را هدف نهایی خود می‌دانند، همگام با دردهای اجتماعی در جامعه قدم بر می‌دارند.

وی یادآور شد: خاصیت و ذات فعالیت در قالب تشکل‌های تخصصی و مردم‌نهاد، بهره‌مندی از نعمت حضور مردم و اهتمام به رفع مشکلات و دغدغه‌های اجتماعی است.

غلامزاده با بیان این که سازمان‌های مردم‌نهاد حلقه اتصال دولت و مردم هستند که می‌توان با کمک آن‌ها گام‌های مفیدی در رفع آسیب‌های اجتماعی برداشت، خاطرنشان کرد: البته رسانه‌ها نیز می‌توانند در جهت شناساندن سازمان‌های مردم‌نهاد و استفاده از پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های آن‌ها در امور اجتماعی و فرهنگی، بسیار تأثیرگذار باشند.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha