• یکشنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۲:۳۶
  • دسته‌بندی: خراسان شمالی
  • کد خبر: 99052619030

یک مسئول:

۷۴ درصد مردم خراسان شمالی سهام عدالت خود را غیر مستقیم مدیریت می‌کنند

۷۴ درصد مردم خراسان شمالی سهام عدالت خود را غیر مستقیم مدیریت می‌کنند

ایسنا/خراسان شمالی مدیرعامل شرکت سرمایه ای سهام عدالت خراسان شمالی گفت: ۷۴ درصد مردم استان در قالب ۵۳۰ هزار نفر  سهام عدالت خود را به صورت غیر مستقیم مدیریت می کنند.

ابراهیم قربانی در گفت و گو با ایسنا اظهارکرد: با توجه به اینکه افراد می توانستند به دو روش غیر مستقیم و مستقیم سهام عدالت خود را مدیریت کنند در این استان ۲۸ درصد از مردم در قالب ۲۰۰ هزار نفر به صورت مستقیم سهام عدالت خود را مدیریت می کنند.

وی ادامه داد: افرادی که روش غیر مستقیم را برای مدیریت سهام خود انتخاب کرده اند، سهام آنان از طریق شرکت سرمایه گذاری سهام عدالت استان که هم اکنون در سامانه بورس ثبت شده و شرکت بر روی تابلوی بورس نیز رفته و از هفته آینده معاملات خود را آغاز می کند، مدیریت خواهد شد.

قربانی با اشاره به اینکه افراد هم اکنون اختیار دارند ۶۰ درصد از سهام عدالت خود به فروش برسانند،ادامه داد: خرید و فروش سهام عدالت به افراد حقیقی امری غیر قانونی و باطل بوده که مسئولیت آن بر عهده خود فرد است.

مدیرعامل شرکت سرمایه ای سهام عدالت خراسان شمالی گفت: ۱۳۳ هزار نفر در این استان سهام عدالت ندارند که امیدواریم با پیگیری نمایندگان در مجلس شورای اسلامی به افراد واجد شرایطی که سهام ندارند این امر اختصاص پیدا کند.

قربانی اظهارکرد: هم اکنون در سطح استان ۱۳۳ هزار و ۹۹ نفر سهام عدالت نداشته و ۷۳۰ هزار نفر نیز به صورت رسمی و نهایی دارای سهام عدالت هستند.

وی با اشاره به پیگیری نمایندگان مجلس شورای اسلامی برای افرادی که از دریافت سهام عدالت جامانده اند، ادامه داد: طرح واگذاری سهام عدالت به جاماندگان در کمیسیون اقتصادی مجلس مصوب شده و در حال طی مسیر برای ابلاغ به دولت است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha