• یکشنبه / ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۴:۴۶
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99052619235
  • خبرنگار : 50189

نماینده بنیاد اجتماعی احسان:

اهدای ۵۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند تا پایان سال توسط ستاد اجرایی فرمان امام

اهدای ۵۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند تا پایان سال توسط ستاد اجرایی فرمان امام

ایسنا/کرمان نماینده بنیاد اجتماعی احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) از اهدای ۵۰۰۰ سری جهیزیه به زوج های نیازمند تا پایان سال توسط ستاد اجرایی فرمان امام خبر داد.

"حمید مردانیان" عصر امروز ۲۶ مردادماه در پویش ملی احسانه اهدای ۵۰۰۰ جهیزیه به زوج‌های جوان مناطق کم برخوردار استان کرمان گفت: ستاد اجرایی فرمان امام ۵۰۰۰ سری جهیزیه در سراسر کشور تا انتهای سال ۹۹ به زوج‌های نیازمند اهدا خواهد کرد که ۱۶۰ سری آن سهم استان کرمان است.

وی ادامه داد: این جهیزیه‌ها در مناطق کم برخوردار به افراد نیازمندی که توسط گروه‌های جهادی و ائمه جمعه شناسایی شده اند، اهدا خواهد شد ضمن آنکه باید یادآور شد که بخشی از هزینه این جهیزیه‌ها از کمک‌های مردمی و قسمت اعظم آن توسط ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان تامین شده است.

نماینده بنیاد اجتماعی احسان با اشاره به اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان اظهار کرد: چندی پیش جشن دوازدهمین اهدای جهیزیه به زوج های نیازمند را داشتیم که با اهدای این ۵۰۰۰ سری تا قبل از پایان سال ۹۹ جشن اهدای هفدهمین سری اهدای جهیزیه را نیز خواهیم گرفت.

مردانیان بیان کرد: کسانی‌ که تمایل به مشارکت در این اقدام خداپسندانه را دارند می‌توانند از طریق شماره گیری کد دستوری *۴۰۳۰*۱۴#، به هر میزان که در توانشان هست، در این عمل خیرخواهانه مشارکت داشته باشند.

مردانیان در بخش دیگری از صحبت های خود با طرح این پرسش که چه شد حاج قاسم توانست بر قلب همه مردم جهان اسلام و مقاومت نفوذ پیدا کند؟ اظهار کرد: آیا می‌توان حاج قاسم سلیمانی را با اساطیر تاریخ مقایسه کرد؟ یا تاریخ می‌تواند دوباره چنین انسانی را متولد کند؟

وی بیان کرد: کمتر از ۲ قرن پیش استثمارگران ذخایر این مملکت را به استثمار می‌بردند و می‌گفتند ما به شما خدمت می‌دهیم و متاسفانه بحرین را بخشیدند و اگر بحرین هنوز جزء ایران بود اکنون ۵۰ درصد خلیج فارس متعلق به ایران بود و این دسیسه و تفرقه کار استثمارگران بود.

نماینده ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد ویژه احسان با بیان این مطلب که امام راحل به دنبال بیداری ملت‌ها بود، عنوان کرد: در طرح برکت خانواده که به بحث درمان ناباروری می‌پردازد نیز این بنیاد زوج‌هایی را که در مناطق محروم و کم برخوردار به این مشکل دچار هستند را شناسایی و جهت انجام مراحل درمان رایگان به مراکز درمانی طرف قرارداد معرفی می‌نماید که در این راستا ۴۰۰۰ زوج نابارور تحت پوشش داریم.

وی ادامه داد: با هماهنگی های صورت گرفته امسال و در ایام کرونا ۱۲۰ هزار ویزیت رایگان را در مناطق محروم داشتیم ضمن آنکه در عید سعد غدیر خم ۵ میلیون اطعام در سطح کشور را داشته و برای اولین بار در مناطق اهل سنت توزیع غذا داشتیم.

مردانیان خاطر نشان کرد: در سیل‌های سال گذشته در کشور ۳۲ هزار پک لوازم خانگی توسط بنیاد برکت در مناطق سیل‌زده توزیع و حدود ۱۰ هزار دام نیز در میان عشایر و روستاییان آسیب‌دیده از سیل توزیع کردیم ضمن آنکه یکی دیگر از برنامه های بنیاد برکت توزیع یک میلیون لوازم التحریر در میان دانش آموزان مناطق محروم و کم برخوردار است که در آینده نزدیک اجرایی خواهد شد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha