• دوشنبه / ۲۷ مرداد ۱۳۹۹ / ۲۲:۳۷
  • دسته‌بندی: کرمان
  • کد خبر: 99052720383
  • خبرنگار : 50188

ربیعی:

حضور در لیگ برتر حق مسلم شرکت بزرگ صنایع مس بود

حضور در لیگ برتر حق مسلم شرکت بزرگ صنایع مس بود

ایسنا/کرمان سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: این افتخار بزرگ حق مسلم این شرکت و مجتمع عظیم است که در بالاترین سطح فوتبال کشور نماینده ای با احترام و با شخصیت داشته باشد.

"محمد ربیعی" عصر امروز ۲۷ مرداد ماه در مراسم تقدیر بازیکنان مس رفسنجان از کارگران مس سرچشمه اظهار کرد: روزی که به شهر رفسنجان آمدم هواداران فوتبال با تیم قهر بودند و آنچنان استقبالی از بازیهای تیم مس رفسنجان نمی شد اما خیلی خوشحالم که بگویم تا قبل از شرایط کرونا، تمام سکوهای ورزشگاه رفسنجان مملو از تماشاگر می شد.

وی افزود: زمانی که این تیم به سفره های خانواده ها بیاید آنوقت اصالت و محبوبیت خود را پیدا خواهد کرد و حالا این تیم در قلب تک تک مردم رفسنجان است و این تیم جزئی از غیرت و آبروی این مردم است.

ربیعی ادامه داد: امروز تصمیمی که از چند هفته پیش گرفته بودیم که کاپ قهرمانی را به کارگران مجتمع مس سرچشمه تقدیم کنیم عملی کردیم و امروز که اینجا آمدم پیش خود گفتم ای کاش زودتر بازیکنان تیم را به این مجتمع آورده بودم تا متوجه شوند برای چه تیمی بازی می کنند. چقدر رسالت سنگینی دارند و آنها هر چه دارند از تلاش و مشقت کارگرانی است که چرخه صنعت را به گردش درمی آورند.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با بیان اینکه این افتخار بزرگ حق مسلم این شرکت و مجتمع عظیم است که در بالاترین سطح فوتبال کشور نماینده ای با احترام و با شخصیت داشته باشد، خاطرنشان کرد: با افتخار این جام قهرمانی را پیشکش این همه کارگران زحمتکش و عزیز می کنیم.

ربیعی بیان کرد: این تیم مردمی است و از الان به بعد حفظ این تیم و پاسداری این حرکت مهم است و قطعا با پشتیبانی مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران استمرار تیم فوتبال مس رفسنجان را در لیگ برتر و در یک برنامه میان مدت نماینده پرافتخاری در آسیا باشیم که این موضوع حق مسلم شرکت صنایع مس با این همه رشد و اقتدار است.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان بر لزوم برنامه ریزی و سرمایه گذاری برای حضور در لیگ برتر تاکید کرد و گفت: با یک فکر واقع بینانه و برنامه ریزی خوب در همین سال اول حضور که پرچالش ترین سال حضور یک تیم می تواند باشد تیم حفظ شده و جایگاه آن ارتقا یابد.

ربیعی از حمایتهای مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، مدیر مجتمع مس سرچشمه، اعضای هیئت مدیره و مدیرعامل تیم، کادر فنی، کادر اجرایی و بازیکنان برای صعود به لیگ برتر تقدیر کرد.

صعود تیم مس رفسنجان به لیگ برتر روحیه مضاعفی را به مردم رفسنجان داد

مدیر مجتمع مس سرچشمه نیز در این مراسم صعود تیم فوتبال مس رفسنجان به لیگ برتر را به مدیریت، کادر فنی و بازیکنان این تیم تبریک گفت و افزود: صعود تیم مس رفسنجان به لیگ برتر روحیه مضاعفی را به جامعه ورزشی و مردم رفسنجان داد و بسیار خوب است که توانستیم این روحیه نشاط و شادی را به مردم هدیه دهیم.

مهندس حسین احمدی افزود: امیدوارم با تثبیت موفقیتهای خود در لیگ برتر، جایگاه خود را ترفیع داده و موفق باشند. از حسن تدبیر کادر فنی تیم نیز تشکر می کنم که زحمات کارگران مجتمع مس سرچشمه را در معرض دید بازیکنان تیم قرار دادند و ان شاءالله همه قدردان زحمات این عزیزان باشیم.

مدیرعامل باشگاه مس رفسنجان نیز با تبریک صعود این تیم به لیگ برتر به تمام کارگران مجتمع مس سرچشمه و مدیرعامل شرکت ملی صنایع مس ایران، گفت: امیدواریم بتوانیم جایگاه خود در لیگ برتر را حفظ کرده و به رتبه های بالاتر در لیگ دست یابیم و به سهمیه آسیا دست پیدا کنیم.

"مجید زیندینی" افزود: امیدواریم از حیثیت شرکت بزرگ ملی صنایع مس ایران در لیگ برتر پاسداری کنیم.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha