• سه‌شنبه / ۲۸ مرداد ۱۳۹۹ / ۱۱:۴۷
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99052820738

استاندار یزد:

معلمان حمایتی در اولویت استخدام آموزش و پرورش قرار گیرند

معلمان حمایتی در اولویت استخدام آموزش و پرورش قرار گیرند

ایسنا/یزد استاندار یزد درخواست‌های معلمان حمایتی را به حق دانست و گفت: در آزمون استخدامی آموزش و پرورش، معلمان حمایتی باید در اولویت استخدام قرار گیرند.

«محمدعلی طالبی» عصر دیروز 27 مردادماه، در نشست شورای آموزش و پرورش یزد که با حضور تمام مدیران عضو برگزار شد، با اشاره به ضرورت‌های استان برای برنامه‌های توسعه‌ای،‌ اظهار کرد: ایجاد اشتغال پایدار از جمله اولویت‌های اجرایی در مدیریت استان یزد است.

وی با بیان این‌که یزد باید یکی از استان‌های پیشتاز کشور در رسیدن به چشم انداز سند تحول باشد، افزود: توسعه آموزش مهارت محوری در آموزش و پرورش نقش مهمی در رفع چالش‌های بیکاری آینده استان یزد ایفا می‌کند.

استاندار یزد در خصوص‌ معلمان خرید خدمات آموزشی نیز،‌گفت: درخواست‌های معلمان حمایتی به حق و باید به آن توجه شود.

طالبی اصلاح روند بکار گیری معلمان حمایتی را خواستار شد و تصریح کرد: با اشاره به در پیش بودن آزمون‌های استخدامی آموزش و پرورش باید شرایط آزمون استخدامی به گونه‌ای باشد که معلمین خرید خدمات آموزشی در اولویت استخدامی آموزش و پرورش قرار گیرند.

این مسئول ادامه داد: با توجه به این‌که ظرفیت اشتغال در ادارات دولتی بسیار کمتر از تعداد فارغ التحصیلان بوده و جذب آنها نیز فقط با شرایط خاص کشوری امکان پذیر است، برنامه‌ریزی سریع برای ایجاد اشتغال ویژه فارغ التحصیلان ضروری است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اجرای برنامه تحرک بدنی آموزش و پرورش در کشور و  استان یزد تصریح کرد: نقش آموزش و پرورش در فرهنگ سازی تحرک جامعه بسیار زیاد است و امیدواریم با اجرای این برنامه ،شاهد رفع مشکل چاقی و تحرک بیشتر در مدارس استان با توجه به شرایط کرونا و استفاده از فضای مجازی باشیم.

رئیس شورای آموزش و پرورش استان یزد با توجه به پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان مبنی بر همکاری هیئت‌های ورزشی با آموزش و پرورش، ‌بیان کرد: استفاده از ظرفیت هیئت‌های ورزشی که برخی از آنها فعالیت حرفه‌ای دارند می‌تواند برای ورزش دانش آموزان تحول آفرین باشد.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha