• شنبه / ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۰۹:۲۲
  • دسته‌بندی: یزد
  • کد خبر: 99061510373
  • خبرنگار : 50214

۵۰۰۰ دانش‌آموز نیازمند یزدی چشم‌انتظار مهر نیکوکاران

 ۵۰۰۰ دانش‌آموز نیازمند یزدی چشم‌انتظار مهر نیکوکاران

ایسنا/یزد مدیر کل کمیته امداد استان یزد از برگزاری ۲۱ روزه‌ی رزمایش مواسات و همدلی با موضوع شور عاطفه به منظور تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند خبر داد.

«محمد شجاعان» بابیان اینکه پنج هزار دانش‌آموز نیازمند تحت حمایت این نهاد قرار دارند، تصریح کرد: با توجه به تقارن «شور عاطفه‌ها» با ایام برگزاری رزمایش مواسات و همدلی از روز شنبه ۲۲ شهریورماه لغایت جمعه یازدهم مهرماه سال جاری به مدت ۲۱ روز، این رزمایش با موضوع شور عاطفه با هدف تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان نیازمند برگزار می‌شود.

وی در این رابطه افزود: در شور عاطفه‌های امسال رویکرد این نهاد با توجه به شیوع ویروس منحوس کرونا و ضرورت رعایت مصوبات ستاد ملی مبارزه با شیوع کرونا، مبنی بر کاهش پایگاه‌های اصلی است.

وی ادامه داد: به علت تداوم شیوع ویروس منحوس کرونا و تغییر در نظام آموزشی(آموزش از راه دور و غیرحضوری)، شرایط اقتصادی و تورم و همچنین افزایش نیازمندی‌های دهک‌های پایین جامعه به‌ویژه مددجویان تحت حمایت، دامنه احسان و نیکوکاری برای تأمین مایحتاج تحصیلی دانش آموزان منطبق با نظام آموزشی جدید(ملزومات اساسی برای آموزش غیرحضوری) موردنظر است.

مدیرکل کمیته امداد استان تصریح کرد: این نهاد در نظر دارد با کمک‌های نقدی و غیر نقدی مردم نیکوکار در رویداد ملی «شور عاطفه‌ها» نسبت به تأمین بسته‌های حمایتی تحصیلی با اولویت «ملزومات آموزش غیرحضوری» برای دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت این نهاد اقدام کند و در صورت بازگشایی مدارس برای تهیه نوشت‌افزار، کیف و کفش، پوشاک در کنار ملزومات آموزش از راه دور نیز به این کمک‌ها افزوده می‌شود.

به گزارش ایسنا و به نقل از روابط عمومی کیمته امداد یزد، شجاعان گفت: بهره‌گیری از ظرفیت‌های مختلف ازجمله خیران، مؤسسات خیریه، مراکز نیکوکاری و همچنین تعامل و هم‌افزایی با مراکز دولتی، علمی و دانشگاهی، اقتصادی، تجاری، اصناف و بازاریان برای برگزاری هرچه باشکوه‌تر رویداد ملی شور عاطفه‌ها برنامه‌ریزی‌ شده است.

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha