• شنبه / ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ / ۱۵:۳۴
  • دسته‌بندی: البرز
  • کد خبر: 99061510959
  • خبرنگار : 50024

چند دانش آموز البرزی راهی مدرسه شدند؟

چند دانش آموز البرزی راهی مدرسه شدند؟

ایسنا/البرز معاون سیاسی استانداری البرز گفت: امسال در استان البرز ۴۳۱ هزار و ۷۶۷ دانش آموز سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

نورمحمد فردی روز شنبه ۱۵ شهریور در مراسم آغاز سال تحصیلی جدید که در دبیرستان شهید محمد زارع برگزار شد، اظهار کرد: امسال در استان البرز ۴۳۱ هزار و ۷۶۷ دانش آموز سال تحصیلی جدید را آغاز کردند.

به گزارش ایسنا، وی گفت: برنامه ریزی‌های لازم صورت گرفته تا مدارس البرز همزمان با سراسر کشور با رعایت پروتکل‌های بهداشتی فعالیت خود را آغاز کنند.

معاون سیاسی استانداری البرز تعداد فرهنگیان استان را ۲۳ و هزار ۳۸۹ نفر اعلام کرد و گفت: از این تعداد دو سوم بانوان و یک سوم آقایان هستند. آموزش و پرورش استان البرز با تلاش و برنامه ریزی خوب توانسته در امر تعلیم و تربیت که اصلی ترین کار است وظیفه خود را به نحو احسن انجام دهد.

فردی افزود: تربیت و حکومت داری دو موضوع بسیار سخت است که بایستی هرکدام در جای خود مورد استفاده قرار بگیرد.

زنگ آغاز سال تحصیلی جدید ۵۰۰ مدرسه خیر ساز در البرز نواخته شد

در این مراسم محمد رضا اسپرورین رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز هم گفت: خیرین نیک اندیش مدرسه سازهمزمان با آغاز بهار تعلیم و تربیت در کنار دانش آموزان حضور پیدا کردند.

وی با اشاره به اینکه نواختن زنگ مدارس توسط خیرین درآیین بازگشایی مدارس، یک ابتکار استانی است، خاطرنشان کرد: حضور در مدرسه و دیدن دانش آموزان بهترین هدیه به خیرین به خصوص در مدارسی است که با همت والای این عزیزان ساخته شده است.

وی تصریح کرد: دانش آموزان البرز نیز باردیگر با گام نهادن دراین مدارس باردیگر دستان و نگاه مهربان خیرین نیک اندیش را درعرصه تعلیم و تربیت مشاهده می کنند.

اسپرورین ادامه داد: حضور خیرین نیک اندیش در مدارسی که توسط خود آنان در مناطق روستایی و شهری البرز ساخته شده شور و نشاط خاصی را در بین فعالان سنگر علم و دانش ایجاد می کند.

وی بیان کرد: خیرین مدرسه ساز دراقدامی معنوی با ساخت فضاهای آموزشی مناسب زمینه تحصیل دانش آموزان بسیاری را در مناطقی از استان که از نبود یا کمبود مدرسه رنج می بردند بوجود آورده اند.

رئیس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز گفت: در این آیین که دردو نوبت شیفت صیح و عصر مدارس البرز برگزار شد، ازحماسه آفرینی دانش آموزان در دوران دفاع مقدس و همجنین شهدای انقلاب و مدافع حرم سخن گفته شد

انتهای پیام

  • در زمینه انتشار نظرات مخاطبان رعایت چند مورد ضروری است:
  • -لطفا نظرات خود را با حروف فارسی تایپ کنید.
  • -«ایسنا» مجاز به ویرایش ادبی نظرات مخاطبان است.
  • - ایسنا از انتشار نظراتی که حاوی مطالب کذب، توهین یا بی‌احترامی به اشخاص، قومیت‌ها، عقاید دیگران، موارد مغایر با قوانین کشور و آموزه‌های دین مبین اسلام باشد معذور است.
  • - نظرات پس از تأیید مدیر بخش مربوطه منتشر می‌شود.

نظرات

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
لطفا عدد مقابل را در جعبه متن وارد کنید
captcha